Gå til innhold

Beskriv drømmemannens utseende...😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Just for fun.

Hva tiltrekkes du av ved utseende til en mann? Ikke tenk personlighet osv. Hva ente du opp med om du har en mann?

Min svakhet er høye, mørke (type hår og øyne). Jeg liker de som blir litt lett solbrune eller som har latinske aner. Brune øyne sjarmerer meg lett. Gjerne litt muskler og veltrent.

Anonymkode: 42bf0...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skrevet

Høy, bredskuldret, sterk, men ikke sånn synlig veltrent, heller bitte litt kraftig, type bamsete. Blå eller grønne øyne, lett solbrun og mørk i håret. Store hender. Jeg tiltrekkes sjeldent av menn andre ser på som vakre, type kjendiser som han som hun over nevner, men han må selvsagt se sympatisk ut.

Anonymkode: 2d445...692

Skrevet

Mørkebrune øyne, blek, glattbarbert, gjerne ring i nesen som sitter helt inntil nesen.. Mørkt hår, eller nedbleket.. gjerne litt kajal til fest.

Ikke muskelfyr, men naturlig slank

Jeg er 40 nå, og det er lite sannsynlig at jeg kommer til å møte noen menn på den alderen som passer til beskrivelsen 😁 Men hvis jeg skal sammenfatte alle preferansene så blir han seende slik ut 😀

Anonymkode: 92e0a...195

Skrevet

Høy, lys hud, men pent med solbrun. Mørkt hår, øyenfarge spiller ingen rolle men liker klare farger, ikke type grå-blå. Fine mandige hender, 

Anonymkode: b8ea6...926

Skrevet

Drømmemannen min skal ha brune øyne, mørkt hår,være høyere enn meg,bredskuldret og store hender. Litt bamsekraftig og sterk. Og hår på kroppen. Alt dette har min samboer😍😍 i love him

Anonymkode: 85359...01f

Skrevet

Snille øyne, og gjerne større enn meg (ikke at det skal så mye til).

Anonymkode: 54f1f...4fb

Skrevet

Faller enten for men med helt lyst hår og knallblå/knallgrønne øyne, eller etniske mørkhudede typer a la afro/karibisk/maori/Native American...

Ca. 185 cm, bredskuldret og naturlig muskuløs. Som en arbeidskar. Gjerne krøller/fall i håret. Heller større enn mindre nese og markert beinstruktur, uten å bli altfor brei over kjeven.

Det aller viktigste er uansett strålende øyne og et hvitt, ekte og vennlig smil! Gjerne smilehull. Ikke streklepper. 

Må se velstelt, men ikke forfengelig ut. Ikke langt hår. Ingen jålekopp. 

Anonymkode: f5425...d0f

Skrevet

George Clooney 😍

Anonymkode: 4b9be...5c7

Skrevet

Jensen Ackles er drømmemann av utseende,  men jeg endte opp med en jente haha

Anonymkode: 249a6...c1f

Skrevet

Høy men ikke for høy (mellom 180 og 190), blond hår og blå øyne. Bred skuldre, muskuløs uten å måtte på trening hver bidige dag. Fine tenner og velstelte hender er viktig. Ingen piercing eller tatoveringer.

Anonymkode: 381f5...ea1

Skrevet

Brune øyne, gyllenbrun hud, lang nese, monobryn, akne, ubarbert, tjukk, 1,40 m eller mindre, skjeve tenner, uren og generelt illeluktende.

Anonymkode: fc140...d91

Skrevet

Jeg er svak for friluftstyper. Rutete skjorte, ullgenser, fjellsko. Gjerne halvlangt, krøllete hår og en svak eim av bål. Handy og praktisk.

Anonymkode: 42853...2dd

Skrevet

Høy, bredskuldret, markert kjeve, sterke armer, store hender, stor beinbygning, arbeidsmuskler, et sjarmerende smil.. hår- og øyenfarge er jeg fleksibel på. Gjerne tatoveringer, flørtende øyne, ikke for mye kroppshår. 

Og GJERNE tatoveringer.

Anonymkode: 78307...531

Skrevet

Hvorfor bare en? Jeg har flere drømmemenn jeg, utseendemessig..

Men få her som nevner stemme, jeg synes stemmen til Johnny Depp er så sexy.

Jensen Ackles er nesten perfekt, men får litt narsistiske vibber av ham..

George Clooney

Will Smith

Chris pratt

Han som spiller Tor, Chris Hemsworth?

Anonymkode: d006f...aba

Skrevet

Sam Heughan som Jamie Fraser 💕😍 

Anonymkode: 3cb38...97b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jensen Ackles er nesten perfekt, men får litt narsistiske vibber av ham.. 

Snodig så forskjellig man kan se på det, for det må være det siste jeg hadde tenkt om han

Anonymkode: 249a6...c1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...