Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 I år har vi lyst å prøve hotelljul. Det må være garantert snø, vi vil på kanefart og i skibakken. Gjerne spa også 😉 Noen som har noen tips? Anonymkode: 5144a...869
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Høres helt fantastisk ut. Blir ikke mer norsk enn det 😉 Husker vi feiret nyttårsaften på høyfjellshotell en gang. Vi var flere familier samlet! Virkelig gode minner. (Har ingen tips. Men håper dere får en god opplevelse) Anonymkode: 69754...6fa
sug lut Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 På hytta - ja. Men hotell? Vil du virkelig ha institusjonalisert jul?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres helt fantastisk ut. Blir ikke mer norsk enn det 😉 Husker vi feiret nyttårsaften på høyfjellshotell en gang. Vi var flere familier samlet! Virkelig gode minner. (Har ingen tips. Men håper dere får en god opplevelse) Anonymkode: 69754...6fa Blir det ikke mer norsk enn hotelljul? Anonymkode: 102a2...8ba
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 Har en venninne som reiser til Gol annenhvert år, hun og mannen feirer der de årene de ikke har barna... De skryter veldig av det. Ellers er vel julefeiringen på Dr Holms på Geilo kjent for å være bra (de er vel utsolgt hver år?) Anonymkode: ca4cd...e07
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #6 Skrevet 13. september 2018 Akkurat nå, sug lut skrev: På hytta - ja. Men hotell? Vil du virkelig ha institusjonalisert jul? Vi har ikke hytte, så eneste muligheten er å leige noe eller ta inn på hotell. Så lenge jeg får mine nærmeste med meg så kan jeg feire hvor som helst. Og jeg kjenner på at det skal bli litt godt å slippe unna alt strevet i selve julen. Jeg elsker advent og kommer til å gjøre alle forberedelsene foruten å kjøpe inn pinnekjøtt. Julen handler om å være sammen, og med store barn som studerer borte høres en miniuke sammen ut som en drøm. Bare gå og renne på ski, spise godt, prate og være sammen. Nydelig. Hi Anonymkode: 5144a...869
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #7 Skrevet 15. september 2018 høres deilig ut ❤️ Anonymkode: 1951d...5d5
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #8 Skrevet 15. september 2018 På 13.9.2018 den 20.08, Anonym bruker skrev: Har en venninne som reiser til Gol annenhvert år, hun og mannen feirer der de årene de ikke har barna... De skryter veldig av det. Ellers er vel julefeiringen på Dr Holms på Geilo kjent for å være bra (de er vel utsolgt hver år?) Anonymkode: ca4cd...e07 Jeg har en søster og to venninner som har gjort det. Alle tre la ut fine bilder på en om hvor kos det var, men ingen av dem vil gjøre det om igjen, selv om de får det gratis av foreldrene som også skal være der. Det ble alt for upersonlig. Det kan jo like vel passe for dere. Da ville jeg tenkt nøye over hva som er viktig for at det skal bli jul for dere. Å kunne sette frem godteskålen etter oldemor med de brente mandlene som ingen spiser, lukten av vokslys eller å spille stigespill om kvelden kan være små ting som dere kan ordne og som gir dere den riktige følelsen av jul. Ta dere tid til å ordne slike ting. Ikke tro at dere får den gode stemningen bare av det hotellet gjør. Anonymkode: 131a5...0e2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2018 #9 Skrevet 15. september 2018 På 13.9.2018 den 20.06, Anonym bruker skrev: Blir det ikke mer norsk enn hotelljul? Anonymkode: 102a2...8ba Høyfjellshotell er jo sjarme da! Tenk bare på Fjolls Til Fjells😁 Anonymkode: 69754...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå