Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Da jeg gjorde det slutt med eksen i vinters bestemte jeg meg for å være singel sånn at jeg kunne få tid til meg selv og barna. Så gikk det seks mnd og jeg kjedet meg en søndag og skrev meg inn på Badoo. Synes hele greia var kjedelig og har ikke tid eller ork til å skrive til helt ukjente mennesker for å se om det blir noe mer. Så har jeg én fyr som har skrevet endel og som jeg syntes virket ålreit. Men jeg vil jo være singel. Hmmm.... Jeg har mye mellom hendene for tiden, og vet ganske sikkert at jeg i en periode fremover kun har to helger i mnd hvor jeg har barnefri fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag. Resten av uka er full av jobb, barn, lekser og noe tid til meg selv. I tillegg så drar jeg på ferie for å se familien min ca tre uker i året. Jeg har endel fritid på dagen da jeg jobber for meg selv, men da jobber jo han. Han har også tre barn som er på alder med mine, men han har de også i uka og annenhver helg. For meg er det et mulig forhold som ikke kan utvikle seg "normalt" siden vi knapt kan treffes, i hvert fall i begynnelsen, siden jeg ikke har planer om å ta han med hjem med det første. Barna mine kommer først og så jeg, og så er et forhold. Så jeg strider med meg selv om det i det hele tatt er noe vits i å treffe han. Så jeg skriver lite tilbake til han, lar det gå endel dager før jeg svarer han, men likevel skriver han hyggelige meldinger tilbake hver gang. Jeg tenkte at han kom til å ta et hint, men det gjør han ikke, og jeg klarer ikke å avfeie han sånn helt uten videre. Tenker noen ganger at tenk om dette faktisk er en mann som ikke trenger så mye oppmerksomhet og som ikke trenger at vi sees hele tiden, kvalitet fremfor kvantitet osv. Men kanskje han er motsatt også, og skriver og skriver og ikke eier sosiale antenner.... Kan selvfølgelig møte han for å se, men tenk om han er hyggelig og at han synes jeg også er hyggelig. Da er det ennå vanskeligere å kutte ut. Han skrev også at han faktisk bel kastet ut av kona nesten fra en dag til en annen, lurer derfor på grunnen til det, de hadde jo tre barn sammen og da må hun ha hatt gode grunner til å gjøre noe sånt (utroskap eller annet). Plager meg litt. Så, hva er deres gode råd? Anonymkode: 79b18...2b4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Skader da vel ikke å treffe ham og så se an. Tenker hvis han er helt awsome så finner du tid. Snakk med ham om disse tankene dine. Anonymkode: 8fae3...2f7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 kanskje det er x'n min du skriver med. 😂 Han er inne på Badoo (tror det var det det het) Han ble singel i vinter ("kastet ut") og har 3 barn ned den barnefordelinga... 😜 For å si det slik, bruk heller for mye tid enn for lite tid på å bli kjent med fyren, hvertfall før barna blandes inn. Anonymkode: b9c82...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå