Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Jeg fikk blodpropp i sommer, går fremdeles på blodfortynnende. Vet ikke helt hvorfor jeg fikk det. Jeg jobber fulltid, det går forsåvidt fint. Eneste er at jeg er utmattet etter jobb! Jeg må sove 1-2 timer på ettermiddagen, og sovner igjen til kvelden. Jeg var jo trøtt på ettermiddagene før og, men ikke sånn som nå. Tenker at det kan ha sammenheng med blodproppen? Andre som kjenner seg igjen? Jeg syns det er vanskelig å finne ut av ting. Hvor mye kan og bør jeg presse meg?! Legene svarer veldig unnvikende, jeg blir ikke klokere av å spør dem..! Skulle ønske det var et eget blodproppforum. Gjerne for de under pensjonsalder!! Anonymkode: 8f2c2...0c7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Hvor hadde du blodpropp? Har selv hatt i beinet + begge lungene. Kan ikke huske at jeg var noe særlig trøtt. Kanskje du bør ta en blodprøve? Det kan jo være noe annet som feks jernmangel. Anonymkode: a9694...3b8
Tøystykke Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Jeg ble ikke trøtt av blodpropper. Har hatt maaange.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Proppen var i bekkenet. Jeg drar fremdeles på ene foten, vondt å gå i trapper. Alt (spesielt trapper) går sakte. Har tatt mange blodprøver, da var jernlageret bra. Slår ikke ut på noe på blodprøver. Har tatt mammografi i forhold til om det kan skyldes kreft. Tok CT i sommer da jeg var på sykehus. Vet ikke når jeg skal ta ny. Var dere helt "friske" etter proppen? Vet dere årsaken til hvorfor dere fikk blodpropp? Når kunne dere begynne å trene etterpå? hi Anonymkode: 8f2c2...0c7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 Jeg har hatt en blodpropp i hodet, da kalles det slag. Utmattelse er en helt vanlig bivirkning i ettertid for oss som har hatt slag ihvertfall, kan ta et helt år å komme til krefter igjen... Anonymkode: 599ae...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå