Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #1 Skrevet 13. september 2018 Tok mannen på fersken i går da jeg tilfeldigvis skulle ta på kl på telf hans når han sov.kom da over at han har laget en profil og chattet med 2 damer fra en kontsktside i Afrika.Jeg leste endel meldinger var over 200 stk på 1 mnd,der han skriver baby du skulle vært her jeg er så kåt,jeg vil møte deg og gifte meg med deg osv.Jeg vekket han og viste hva jeg hadde funnet ,han bortforklarte at det var han og at profilen måtte være falsk og vi måtte finne ut hva som har skjedd.Har hatt et skikkelig oppvaskmøte idag og han innrømmet alt og jeg fortalte at han har sviktet fam.Jeg sa at om han hadde dødd idag hadde jeg ikke felt en tåre.Har sagt at ham må sette seg inn i min situasjon.Tatt han på alle punkt og har gitt beskjed at han får sove i annen seng en periode for jeg vil ikke være nær han.Han angrer seg mye å lover dyrt å hellig å ikke gjøre det igjen.Har også sagt at jeg kommer til å skjekke han Mo i en tid fremover. Hva ville du gjort?hvordan hadde du reagert?Tusen takk for svar Anonymkode: 0ce31...974
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #2 Skrevet 13. september 2018 Jeg ville nok tenkt at denne mannen var veldig klar for en flørt eller et forhold. Hadde han vært på en fest og noen hadde vist han mye interesse tror jeg ikke det ville kostet han mye å pult litt. Altså, tilliten i forholdet hadde vært ødelagt for min del, og da hadde ikke forholdet vært noe å ta vare på. Hadde ikke blitt bra for noen av oss. Anonymkode: 22293...757
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Hadde ikke reagert så hardt som du beskriver. Hadde holdt hodet kaldt og forlangt parterapi. Hadde han vist en god innsats , og evne til refleksjon, ærlighet og selvinnsikt der så ville jeg ikke hatt noe problem med å tilgi (og etterhvert glemme). Alle har lov til å dumme seg ut og ta dårlige valg her i livet, men det er hvordan man velger å stå i det og lære av det som betyr noe. Anonymkode: 4e02c...18c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Tilfeldigvis my ass. Du har snoka på han. Sånn går det med folk som snoker. Men mannen din er jo et svin da. Anonymkode: 006f5...1d5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #5 Skrevet 13. september 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke reagert så hardt som du beskriver. Hadde holdt hodet kaldt og forlangt parterapi. Hadde han vist en god innsats , og evne til refleksjon, ærlighet og selvinnsikt der så ville jeg ikke hatt noe problem med å tilgi (og etterhvert glemme). Alle har lov til å dumme seg ut og ta dårlige valg her i livet, men det er hvordan man velger å stå i det og lære av det som betyr noe. Anonymkode: 4e02c...18c Tusen takk for et klokt og reflektert svar:).Det er slik jeg føler det ,men mener han kan få kjenne på det å ha gjort noe galt.Så har kjørt samvittigheten knallhardt. Anonymkode: 0ce31...974
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #6 Skrevet 13. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tilfeldigvis my ass. Du har snoka på han. Sånn går det med folk som snoker. Men mannen din er jo et svin da. Anonymkode: 006f5...1d5 Sette på klokken hans på mobilen er ikke å snoke.... Anonymkode: 0ce31...974
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #7 Skrevet 13. september 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tilfeldigvis my ass. Du har snoka på han. Sånn går det med folk som snoker. Men mannen din er jo et svin da. Anonymkode: 006f5...1d5 Så du mener det er hi sin feil at mannen har gjort dette......ja, det var jo logisk........ Anonymkode: a7d5d...b12
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #8 Skrevet 13. september 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for et klokt og reflektert svar:).Det er slik jeg føler det ,men mener han kan få kjenne på det å ha gjort noe galt.Så har kjørt samvittigheten knallhardt. Anonymkode: 0ce31...974 Å gi etter for ønsket om hevn er ikke produktivt for noen av dere. Tro meg, å jobbe seg gjennom parterapi kan være tøft om man gjør en innsats. Så slutt med hevngjerrigheten og «bitchingen» nå. Ro deg ned. Om du viser deg som «voksen» så vil det ha større effekt på han en om du er «slem». Da bare drives han vekk og i tanken e rettferdiggjør du hans ide om hvorfor han søkte etter bekreftelser av andre. Anonymkode: 4e02c...18c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #9 Skrevet 13. september 2018 For meg ville dette vært et signal om alvorlig karakterbrist. Han har sannsynligvis bare litt søken etter spenning - men dette er likevel for drøyt. Ville hatt problemer med tilliten, kjenner jeg. Anonymkode: ab69f...46e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #10 Skrevet 13. september 2018 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Å gi etter for ønsket om hevn er ikke produktivt for noen av dere. Tro meg, å jobbe seg gjennom parterapi kan være tøft om man gjør en innsats. Så slutt med hevngjerrigheten og «bitchingen» nå. Ro deg ned. Om du viser deg som «voksen» så vil det ha større effekt på han en om du er «slem». Da bare drives han vekk og i tanken e rettferdiggjør du hans ide om hvorfor han søkte etter bekreftelser av andre. Anonymkode: 4e02c...18c Tusen takk for gode ord i en tøff tid,skal ta med meg ordene dine.Det største sviket er at jeg har vært alvorlig syk m/innleggelser på sykehus når han har holdt på.Og at jeg har stolt like mye på han som meg selv. Anonymkode: 0ce31...974
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #11 Skrevet 13. september 2018 Han er ikke typen å gjørr det han har gjort.Han sier at det har vært så langt borte og så fjernt,at han ble trukket inn i det. Anonymkode: 0ce31...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå