Gå til innhold

Avskjedsgave 5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter til andre kanten av landet. Dattera på 5 skal ha en liten avskjedsfest med noen venninner, og jeg tenkte det da kunne vært koselig å gi venninnene en liten avskjedsgave som minner dem om dattera mi.

Har noen forslag til hva vi kunne gi de?

Anonymkode: ed561...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er 5. Avskjedsfest er fint, men de skal gå videre hver for seg g helst ikke tenke for mye på hverandre. La dem glemme hverandre. Ikke legg opp til savn når det ikke er nødvendig.

Anonymkode: 827d5...59d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er 5. Avskjedsfest er fint, men de skal gå videre hver for seg g helst ikke tenke for mye på hverandre. La dem glemme hverandre. Ikke legg opp til savn når det ikke er nødvendig.

Anonymkode: 827d5...59d

Jeg håper at de ikke glemmer hverandre, og tviler på at de gjør det. Ei jente i barnehagen flyttet for 1,5 år siden og jenta mi snakker enda mye om henne. 

Jeg selv har fremdeles en venninne fra barnehagen. Vi var naboer til vi var fem år. Da flyttet vi til en annen del av landet. Så et par år var det ikke så mye kontakt til vi begge hadde lært å skrive, og fra da skrev vi brev til hverandre. Vi traff hverandre noen få ganger i årene etter det. Men så da vi ble voksne flyttet vi begge til samme by for å studere, og har vært venninner siden. 

Og et par av jentene er jeg også god venn med foreldrene til, så de kommer vi til å treffe uansett når det skulle passe seg slik. 

Så.. jeg lurer fremdeles på hva jeg kan ordne til de. Tenker bare en liten ting... 

HI

Anonymkode: ed561...768

Skrevet

Vennskapsarmbånd. 

Lite smykke. 

En telysholder så de kan tenne lys og tenke på hverandre. 

En album/fotobok med bilder av ting de har gjort sammen. 

En bamse/kosedyr. 

Anonymkode: d137e...4bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...