Gå til innhold

Halsbrann allerede 8 uker på vei🤮

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plagdes med halsbrann i de andre svangerskapene også.. men ikke så tidlig som i uke 8...😏 Jeg sover dårlig å er konstant uggen... 😳 

Har kjøpt meg flytende Gaviscon. Men spyr på tanken! Smaker jo dritt🤮🤮 

Noen med gode forslag?! 

Anonymkode: 9f8ee...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes link tyggis funket bra, men fikk løs mage av den. Så når det var virkelig ille så tok jeg den, for den både funket og smakte bedre en Garviscon. Skal sies at jeg har IBS, så reagerer fort med vond og løs mage, derfor er det ikke sikkert du reagerer sånn :) 

Anonymkode: e78bc...6f0

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei hei! Litt lenge siden innlegget ble skrevet, men tenker jeg kanskje kan hjelpe noen allikevel. Har kommet til uke 38 nå og har slitt endel med halsbrann de siste 4 til 8 ukene. Fikk et knallbra tips av fødselslege Dr. Alnæs på Ullevål. Funker som kula: spis Love Hearts! Mmmm. Veldig godt og hjelper med en gang. Han nevnte mandler også, men jeg gikk rett på Love Hearts og har hatt det bra siden. Skal sies at jeg ikke har konstant halsbrann. Det kommer i kast. Noen ganger per dag. 

Skrevet

Omeprazol funker godt for meg. Bare synd jeg ikke fant ut av det før tredje svangerskap i uke 36 😂 var godt å kaste de kvalmende gaviscon. Så mitt tips er å ta kontakt med fastlege å få noe som virkelig virker. 

Anonymkode: 2e7f6...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...