Gå til innhold

Habituell abort


Mor0808

Anbefalte innlegg

Hei. 

Har igjennomgått 2 SA i uke 5 og 2 MA i uke 12 og 14, nå på litt over et halv år. Er nå gravid på ny, men har kun kommet til uke 4. Lurer på om noen har opplevd noe lignende og at det har gått bra på 5. Forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Mor0808 skrev:

Hei. 

Har igjennomgått 2 SA i uke 5 og 2 MA i uke 12 og 14, nå på litt over et halv år. Er nå gravid på ny, men har kun kommet til uke 4. Lurer på om noen har opplevd noe lignende og at det har gått bra på 5. Forsøk?

Herremin, på 6 måneder? Eller mente du halvannet år? 😐 Føler med deg, men om det har skjedd så mange ganger på så kort tid har du vel rett på oppfølging av helsevesenet? Ville kontaktet lege og blitt henvist til jordmor for tidlig oppfølging. Håper virkelig det går deres vei denne gangen 🙏 Selv er jeg 4 uker etter en MA og er fortsatt ikke helt ferdig fordi prosessen har tatt så sykt lang tid.. Gleder oss til å prøve igjen, men lurer på å vente til etter første mens for å være sikker på at absolutt alt er ute av kroppen. Og den skal komme veldig snart, håper jeg 😊

Anonymkode: 53261...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde totalt 5sa , men har to nydelige gutter nå.

Fikk oppfølging med gentester og annen «morro» etter den 3. SA , men det var fastlegens tilfeldige blodprøve som avslørte Antitrombinmangel som gjorde forskjellen. Jeg begynte på fragminsprøyter (blodfortynnende), og ul hver 3.uke hele svangerskapet.

Anonymkode: 1a13f...d1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente på litt under 1 år. Tiden føles så treg. 😂 Fikk ny SA nå i uke 5. Med totalt 5 SA og MA. Får håpe neste gang går bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 7.26, Mor0808 skrev:

Mente på litt under 1 år. Tiden føles så treg. 😂 Fikk ny SA nå i uke 5. Med totalt 5 SA og MA. Får håpe neste gang går bedre. 

Huff kjære deg, så grusomt. Men alt dette på under 1 år kvalifiserer til oppfølging, mulig du trenger tilførsel av noe for å holde på fosteret rett og slett. Heldigvis blir du enkelt gravid, så håper du får god og rask hjelp ❣❣❣

Anonymkode: 53261...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...