Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Noen her som har et langdistanse forhold som vil fortelle hvordan de har det i hverdagen? Jeg har vært i et slikt forhold nå i et lite år , og kjenner at jeg ikke orker mer av det. Er så utrolig glad i den gode kjæresten min, men denne reisingen frem og tilbake er så tungt. Vi ses ca annenhver uke. Og jeg skjønner det ikke er så veldig lite, men jeg savner «hele pakken», det å kunne være oss hele tiden. Vi har snakket om det flere ganger og han sier han ønsker det han også, men så er det litt tidlig til å hive seg rundt å satse fullt ut også. Det skjønner jeg også. Nå snakker han om et kommende prosjekt i jobben som vil strekke seg ut til høsten neste år. Ettersom vi har barn er det ikke aktuelt å flytte samme midt i et skoleår og når han snakket om dette prosjektet ser jeg jo at vi i såfall skal fortsette som dette i 2 år til nesten. Det er så tungt å tenke på. Ikke fordi jeg har så vanvittig hastverk men fordi jeg innser jo at å flytte sammen ila neste år er litt tidlig og året etter der er litt lenge til Anonymkode: 7e602...e13
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #3 Skrevet 13. september 2018 Hvem skal dra barna ut av sitt miljø da? Eventuelt ikke ha barna jevnlig? Hvor lang distanse skiller dere? Anonymkode: 43b56...1fe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2018 #4 Skrevet 13. september 2018 Jeg føler med deg! Har vært i avstandsforhold i et år vi også, og bor i hver vår kant - 15 timer å kjøre. Vi ser hverandre hver 3 uke, vi jobber derimot med å flytte sammen nå mot nyåret - hvis ikke det hadde ligget i kortene nå spørs det hvor mye jeg hadde orket. Det tapper en veldig for energi, det er surt, og det er innmari dyrt å måtte ha det sånn. Anonymkode: 72a7d...901
Anonym bruker Skrevet 14. september 2018 #5 Skrevet 14. september 2018 Det er 4 timer mellom oss, og han er alene med sitt barn. Barnet har ikke begynt på skole. Det er han som kommer til meg. Anonymkode: 7e602...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå