Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Vi har ikke all verdens men jeg har det siste året begynt å spare for både mannen og meg, siden jeg styrer økonomien. Bør vi heller opprette egen konto til pensjonssparing eller hva ? Nå har vi brukt hele bufferkontoen på å reparere en pipe, ny tørketrommel, nytt kjøleskap, bilreparasjon.. ALT på en gang... og idag takket varmtvannstanken for seg😩 Bruke pengene fra pensjonskontoen som jeg har startet på? Og deretter starte på nytt med pensjonssparing etter avtale m banken? Anonymkode: 4e2d7...cd8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Tror det er god rente på pensjonssparekontoen. Jeg sparer 700 pr mnd som jeg har opprettet trekk på i nettbanken. Dette går inn på pensjonssparekonto. Gå inn å les på banken din sin nettside eller gå i banken din og forhør deg. Det er nok best for dere å ha hver sin pensjonskonto Anonymkode: b396d...594
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Vi har hver vår pensjonskonto. Jeg betaler 600 i mnd. I tillegg har jeg KLP ved siden av folketrygden Anonymkode: eeb7e...2ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå