Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Deres barn (7-13) år på å sovne på kvelden. Har en jente på 9 år som alltid har brukt kort tid på å sovne. Nå derimot ligger hun våken over en time så klokka blir fort 22.00. Hun har også blitt kjempestressa på dette med å ikke få sove så hun legger seg, har hun ikke sovna innen kort tid så begynner hun å hoste, så kommer « får ikke sove», og slik holder hun på. Hun ødelegger min kveld også, blir oppgitt over henne da vi har snskket om det er noe hgrunn ti det og hun sier nei. Tror bare det handler om at har hun ikke sovna innen 10 min så blir hun urolig og ligget der. Anonymkode: 1a2d9...340
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Har en på 8 som sovner på 5 min og ei på 10 som bruker mellom 10 og 30 min. Anonymkode: a5644...c78
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Har ikke barn med dette problemet, men har barn på samme alder. Regner med dere har prøvd med skjermforbud siste timen før leggetid og slike ting. Hva med å fortelle henne at det er helt greit å ikke sovne med en gang, men at hun kan lese en bok i f.eks 20 min hver kveld, så prøve å sove. Hun er så stor at hun forstår veldig godt at hun forstyrrer deg hvis du bare forteller henne det. Anonymkode: 2ed0b...ded
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke barn med dette problemet, men har barn på samme alder. Regner med dere har prøvd med skjermforbud siste timen før leggetid og slike ting. Hva med å fortelle henne at det er helt greit å ikke sovne med en gang, men at hun kan lese en bok i f.eks 20 min hver kveld, så prøve å sove. Hun er så stor at hun forstår veldig godt at hun forstyrrer deg hvis du bare forteller henne det. Anonymkode: 2ed0b...ded Ingen skjerm på rommet og boka står på nattbordet. Største problemet er at hun blir så stresset over å ikke få sove og dermed urolig. Har snakket om dette med at kroppen trenger å slappe av og at det ikke er farlig om hun ikke sovner med en gang. Føler selv jeg ikke får slappet av før jeg vet at hun har sovnet så kveldene har blitt slitsomme. Anonymkode: 1a2d9...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå