Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Ikke får pengene sine inn til jul og påske, da er alt i sin skjønneste orden, men når de kommuneansatte må vente noen timer ekstra på sin lønn, ja da går andre verden under... Anonymkode: e52bb...84d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke får pengene sine inn til jul og påske, da er alt i sin skjønneste orden, men når de kommuneansatte må vente noen timer ekstra på sin lønn, ja da går andre verden under... Anonymkode: e52bb...84d Hvilken sak? Anonymkode: d47b4...7ee
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Er du full? Anonymkode: 572df...11d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Hva snakker du om? Når har nav-brukerne ikke fått pengene? de sakene som har vært har jo vært hvor mange dager før de skal ha pengene? Før 17.mai når utbetaling er 20. osv Anonymkode: e3a03...738
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ikke får pengene sine inn til jul og påske, da er alt i sin skjønneste orden, men når de kommuneansatte må vente noen timer ekstra på sin lønn, ja da går andre verden under... Anonymkode: e52bb...84d Nav-brukere klager når pengene kommer for sent. De klager når de kommer for tidlig. Anonymkode: c80ce...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå