Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #1 Skrevet 12. september 2018 Vi tenker å starte prøving for fullt nå i september er førstegangs og tenker mye på alt 😅 Det frister egentlig å føde når det er rolig på avdelingen så jeg ikke føler meg glemt 😅 Men man har jo ikke garanti for at det er rolig uansett så.. hvordan var det å føde i juni/være førstegangs da? Tenker da hvordan det er å være høygravid på våren, ha nyfødt på sommeren, var det veldig varmt, og hvor travelt det var da du fødte. Anonymkode: 1ed3d...6fd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #2 Skrevet 12. september 2018 Herremin. Du blir gravid når du blir gravid og du føder når du føder. Hvorvidt det er varmt eller ikke i juni er ikke godt å si. Anonymkode: 442d7...d20
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #3 Skrevet 12. september 2018 Jeg fødte 4.juli. Makan til kaos. Måtte vente på gangen til det var ledig fødestue og måtte ligge på gangen når jeg hadde født. Det var smekkfult, og ekstremt varmt! Dro hjem etter 4 timer, da orka jeg ikke mer Anonymkode: 6afde...ad0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 Noen år er det mange i juni, andre september. Imot gikk jeg gravid i mai, juni og juli, mår det var varmt (fødte nå i september). Aldri har det vært så varmt før, men neste år kan varmen komme i mai og forsvinne igjen, vi vet ikke. Du får bare håpe på at du blir gravid når du ønsker. Skulle det være på varme og hvor fulle fødestuer, burde dere vente til juni-august med å prøve igjen. Anonymkode: 40510...ff9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #5 Skrevet 12. september 2018 Jeg hadde termin i juni, men ungen kom 17 dager før termin og har bursdag 23.mai. Akkurat dette året hadde vi en heteperiode rett etter at hun kom, og det var grusomt. Det var altfor varmt. Jeg var hormonell og svettet, hun var nyfødt og for varm, hun svettet fast i puppen, likte ikke å ligge bar, men ble for varm med teppe osv. Men nå er det jo noen år siden og glemt for lenge siden, veldig greit å ha bursdag på våren så vi kan invitere jentene i klassen på hagefest Jeg har flere barn, og synes i etterpåklokskapens lys at januar/februar var best å føde, da var det kaldt innevær og skulle vi ut var det full pakke med ulldress og pose som gjaldt. Når sommeren kom var ungen over halvåret og nøt varmen i hagen, med plaskebasseng osv. Men etter at første året er over spiller det ingen rolle, annet enn at våren er en fin tid å ha bursdagsselskap. Anonymkode: 8ce41...0a4
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 Herre jesus, hva som skal planlegges?!? Ha sex og håp du er en av de heldige som lett blir gravid. Jeg har et høstbarn og er vårbarn. Heldigvis ble det akkurat de to. Hva med å ta det man får og gjøre det beste med omstendighetene om det nå skulle bli juli eller desember? Anonymkode: ae32f...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå