Gå til innhold

Hadde ubeskyttet sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige mandag. Tok angrepille på tirsdag. Hadde sex igår og begynte å blø litt lyserosa.  Skal ikke ha mensen før neste uke. Hva er oddsa for å være gravid, uten at han fikk utløsning og når jeg tok angrepille??

Anonymkode: eb5ee...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror angrepillen kan surre til syklusen litt. Det gjorde den hvertfall for meg. Tror det skal ha gått helt fint😊

Anonymkode: 12a03...26c

Skrevet

Man begynner vel å blø av angrepilla? Den fucker opp syklusen din fordi den hindrer eggløsning, men om eggløsningen allerede hadde skjedd kan den ikke hjelpe deg.

Du må regne med at syklusen din bruker litt tid på å bli seg selv igjen etter å ha tatt en angrepille.

Sjansen for at du er gravid kommer an på hvor i syklusen du er, og om det allerede lå et egg og ventet da dere hadde sex...

Anonymkode: c14f3...21e

Skrevet

Sjekka appen min etterpå «meget fruktbar». Så flott. Satser på at det går bra. Det må gå bra!’ Og det gir jo mening at den tuller til syklusen 

Skrevet

Om du til angrepille til riktig tid skal du være veldig sikker på at du ikke er gravid. Angrepillen kan føre til blødninger 🙂

Anonymkode: cac78...d7a

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du til angrepille til riktig tid skal du være veldig sikker på at du ikke er gravid. Angrepillen kan føre til blødninger 🙂

Tok den under 24 timer etterpå (den som kan tas inntil 72 timer etter samleie) så satser på at det er dens feil at jeg blør 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tok den under 24 timer etterpå (den som kan tas inntil 72 timer etter samleie) så satser på at det er dens feil at jeg blør 

Det går nok fint. Uansett kan du abortere tidlig når du er så opplyst 🙂 

det er noe dritt det her, at vi har mest lyst når vi er mest fruktbar 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...