Gå til innhold

Mai 2019


Møyfrid83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker på termin, men enten i slutten av april eller begynnelsen av mai :) venter på tidlig ul :)

Er det første barnet ?:)

enn så lenge anonym :)

Anonymkode: 8d066...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er min første 😊

Skal ha en ultralyd i morgen for noe annet, men håper de sveiper over området hvor den lille ligger også😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn nr 2 her, har en som er 3 år. 

Mye symptomer ? Har selv ca ingen, bortsett fra positive tester er det lite som tilsier at jeg er gravid... :)

Anonymkode: 8d066...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veldig kvalm med mye oppkast hittil. Så mye at jeg måtte ha vært borte fra jobb enkelte dager. Er i tillegg grusomt trøtt og har ekstremt såre bryster. 

Var forresten på ultralyd for gallen min i dag. Snill som ultralyd dama var sveipet hun over nedre del av magen og jeg fikk se den lille bønna for første gang. Hjertet slo, så der er definitivt liv der. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, alle sammen 😀😀

det er min 4 barn, hjemme er 12-åringer, 6-åringer, 1 barna jeg mistet i 16 uker ( hjerte til barn stoppet i 8 uker ) og nå jeg er 7+4 uker på vei. I dag eg har ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ca 23. mai. Barn nr 3. Vært trøtt i to uker, ellers ingen symptomer enn så lenge. Håper kvalmen ikke kommer ☺️

Anonymkode: 170a3...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 30 mai. Barn nr 3  blir dette. Mistet 3 ganger på 2 år,siste var nå i slutten av juli. Så det gikk kjapt å bli gravid igjen. Jeg tør ikke helt håpe ennå, men krysser alt jeg har. Blir en tul i uke 8 ca. Deretter duo test og ul på Rikshospitalet pga alder (38år).

Har lite symptomer bortsett fra litt ømme pupper,hyppig dobesøk og humørsvingninger😜🙈Jobber og dagene går, så det er litt godt når man kan bli litt tankefull!

Anonymkode: 3b1c0...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har regnet ut at termin blir ca rundt den 20mai. Går nå inn i uke 12. Håper på å få innkallelse til ultralyd før jul,  men vi får se.  

Har noen av dere fått time til ordinær ul? 

Anonymkode: 5843b...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede vært på to ultralyder før uke 13, men skal på ordinær i uke 19. Er i dag i uke 15 😊 

Har noen av dere begynt å få synlig mage? Siden dette er min første er jeg så spent på når det skjer. Til nå kan jeg bare kjenne en liten kul når jeg ligger på rygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...