Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Jeg pleier å legge ved små lapper med beskjeder, hyggelige ord, rim, vitser o.l. i matpakka til 2.klassingen. nå har jeg gått tom for gode idéer, så håper dere kloke damer hadde noe nytt jeg kan bruke Anonymkode: a6365...383
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Husk å ta ut søpla. Anonymkode: d06a4...dc3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 God jul og godt nytt år! Anonymkode: 6dda1...f7a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Tok åpenbart feil av vennligheten i forumet... Anonymkode: a6365...383
snurripåsnei Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Du er super! Uten mat og drikke, duger helten ikke Gleder meg til vi sees igjen Husk at du er verdifull Stolt av deg ...Og masse smileys
Himmel og hav Skrevet 11. september 2018 #6 Skrevet 11. september 2018 Først ville jeg spurt om 2.klassingen leser disse lappene, om hun eller han synes det er hyggelig eller om dette er flaut og om de er redde for at klassekameratene skal finne en lapp med "mamma elsker deg" og le. Om ungen synes det er trivelig, så kan du eventuelt kjøre på med dagens engelske/franske/spanske ord, kransekakevitser (google) og vitsetegninger.
Evablaum Skrevet 11. september 2018 #8 Skrevet 11. september 2018 Har du ingen forslag selv, så er mitt forslag at du dropper hele opplegget
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #9 Skrevet 11. september 2018 Glem fortiden, husk alt du har lært ❤️ Anonymkode: 79ae7...7be
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #10 Skrevet 12. september 2018 2. Klassingen setter pris på det. Gleder seg til å se hva som står. Barnet mitt brukte lang tid på å knekke lesekoden og jeg begynte med lapper for å oppmuntre til lesing. På lappen i dag står det at det er fotballkamp i dag, klokkeslett og hvilket lag de møter. Det må liksom ikke være så fancy. Tenkte dere hadde noe forslag om noe nytt, så det ikke ble akkurat det samme fra uke til uke. Takk til dere som har kommet med forslag Anonymkode: a6365...383
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #11 Skrevet 12. september 2018 «Lov meg at du aldri glemmer: Du er modigere enn du vet, sterkere enn du tror og klokere enn du forstår» (Ole Brumm) «Å være sliten og nedfor er ikke et tegn på svakhet. Mest sannsynlig har du vært sterk for lenge» (Ole Brumm) "Ugress er blomster de også, når du blir kjent med dem.! (Tussi) "Den sterkeste må være den snilleste" (Astrid Lindgren) "Det fins ikke noe bedre enn en venn, bortsett fra en venn med sjokolade." Anonymkode: b4f07...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå