Gå til innhold

Overreagerer Tore, eller er Frank en mobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hva er det med det overdrevne forbruket av smileys i innleggene hans på instagram? En fjortis klarer da å formulere seg mer saklig enn det der. 

For en ekkel og barnslig fyr. Kan ikke fatte at noen kan finne han tiltrekkende

Anonymkode: ba009...7c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

tore sutrer ja

Anonymkode: 52757...f4e

OM han gjør ja.  Dette prøvde jeg å si i et tidligere innlegg, men her er det tydeligvis ikke lov å ha 2 tanker i hodet samtidig.         Det som gjelder her er bare "korsfest korsfest ".  

Greit nok at Frank ikke er den skarpeste kniven og mangler litt antenner, men det får nå være måte på å være lettkrenka.  Sånn var det inne på farmen og, sutre, sutre, sippe. Nei, la oss slippe mer av han i mediebildet nå. Hva pokker har han ( og E. Elias ) gjort som har gitt dem kjendisstatus.

Anonymkode: 4d6c4...06e

Skrevet

Må virkelig ikke velge enten eller her.

Frank kan oppføre seg som dust, men her overreagerer Tore. Jeg liker Tore, men Instagramen til Frank var på kanten en innenfor.

Folk lar seg jo krenke av alt for tiden, det er jo nesten mote.

Anonymkode: 5c1ee...435

Skrevet
On 9/13/2018 at 7:05 PM, Anonym bruker said:

OM han gjør ja.  Dette prøvde jeg å si i et tidligere innlegg, men her er det tydeligvis ikke lov å ha 2 tanker i hodet samtidig.         Det som gjelder her er bare "korsfest korsfest ".  

Greit nok at Frank ikke er den skarpeste kniven og mangler litt antenner, men det får nå være måte på å være lettkrenka.  Sånn var det inne på farmen og, sutre, sutre, sippe. Nei, la oss slippe mer av han i mediebildet nå. Hva pokker har han ( og E. Elias ) gjort som har gitt dem kjendisstatus.

Anonymkode: 4d6c4...06e

så enig

Anonymkode: 52757...f4e

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Var sikker på han kom til å ryke. Men han må jo ha fått veldig mange stemmer tatt dårlig poengsum i betraktning. Skjønn det den som kan. Heller 1000 stemmer til Aune, enn til Frank. Så ut som partneren ønsket å ryke i kveld også.

Anonymkode: 4df0d...d88

Skrevet

Tenk å måtte danse med naken fyr som er høy på seg sjøl og ikke skjønner at han driter seg ut. Partneren hans bør få smusstillegg. Egt burde hun nektet på direkten. 

Anonymkode: 74f88...4f8

Skrevet

Hadde et helt annet inntrykk av løke før han begynte med reality. Han er skikkelig pinlig å se på. 

Anonymkode: 3b32d...57c

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Var sikker på han kom til å ryke. Men han må jo ha fått veldig mange stemmer tatt dårlig poengsum i betraktning. Skjønn det den som kan. Heller 1000 stemmer til Aune, enn til Frank. Så ut som partneren ønsket å ryke i kveld også.

Anonymkode: 4df0d...d88

Jeg synes skikkelig synd på dansepartneren hans, han har ikke mye respekt for henne

Anonymkode: 67edc...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...