Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Sønnen min på snart 5 år peller på neglene, biter ikke, men peller og rover av så nå er neglene så veldig korte at jeg er redd for at de skal gro innover. Både jeg og faren ber han slutte når vi ser det men vi kan ikke sitte på hendene hans. Vi sier i fra at det ikke er bra, minner han på det ofte men han slutter ikke. Siden han ikke biter så kan det ikke hjelpe med sånn lakk som smaker pyton, han spiser ikke neglebitene. Tips? Anonymkode: 2ce75...730
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Den type «diller» kommer ofte av stress...å mase som dere gjør vil ha tvert motsatt effekt. Slutt å ha så fokus på pillingen. Anonymkode: 73c2e...894
Toneelise Skrevet 12. september 2018 #4 Skrevet 12. september 2018 På 11.9.2018 den 19.26, Anonym bruker skrev: Sønnen min på snart 5 år peller på neglene, biter ikke, men peller og rover av så nå er neglene så veldig korte at jeg er redd for at de skal gro innover. Både jeg og faren ber han slutte når vi ser det men vi kan ikke sitte på hendene hans. Vi sier i fra at det ikke er bra, minner han på det ofte men han slutter ikke. Siden han ikke biter så kan det ikke hjelpe med sånn lakk som smaker pyton, han spiser ikke neglebitene. Tips? Anonymkode: 2ce75...730 Da må dere rett og slett bare følge med bedre . er det spesielle situasjoner som gjør at han piller slik? Ellers si i fra igjen og igjen. Man gjør ikke dette. Det kan bli vondt og neglene kan bli ødelagte. Han er stor nok til å forstå at det han gjør ikke er ok.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #5 Skrevet 17. september 2018 På 11.9.2018 den 19.30, Anonym bruker skrev: Den type «diller» kommer ofte av stress...å mase som dere gjør vil ha tvert motsatt effekt. Slutt å ha så fokus på pillingen. Anonymkode: 73c2e...894 Vil ikke kalle det mas og han er ikke stressa når han gjør det. Anonymkode: 2ce75...730
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #6 Skrevet 17. september 2018 På 11.9.2018 den 20.43, Anonym bruker skrev: Tics? Anonymkode: 4834c...564 Nei han gjør det veldig bevist Anonymkode: 2ce75...730
Anonym bruker Skrevet 17. september 2018 #7 Skrevet 17. september 2018 På 13.9.2018 den 1.05, Toneelise skrev: Da må dere rett og slett bare følge med bedre . er det spesielle situasjoner som gjør at han piller slik? Ellers si i fra igjen og igjen. Man gjør ikke dette. Det kan bli vondt og neglene kan bli ødelagte. Han er stor nok til å forstå at det han gjør ikke er ok. Har sagt at det kan bli vondt så han peller mindre nå siden jeg skrev innlegget. Han gjør det når han slapper av, som ser på tv, jeg leser for han i senga ol. Og stopper han når jeg ser det. Hva faren hans gjør vet jeg ikke da vi ikke bor sammen, har sønnen vår 50-50. Men jeg har nevnt det for faren og han sier at han stopper han og. Anonymkode: 2ce75...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå