Gå til innhold

Mistet følelsene for mannen - men jeg er knust


Talina

Anbefalte innlegg

Vet helt ærlig ikke hva slags kategori å sette dette temaet inn i. 

Samboer og jeg har vært sammen i noens synspunkt kort, og i noens lenge. 3 år har vi vært sammen med mye som har skjedd.

jeg har kommet til punktet at det er noen ting jeg ikke kan leve med, og som jeg ikke skal endre ved et annet menneske. Døm ivei med «hvorfor ble dere sammen da», vel man lærer å kjenne etter hvert. 

Jeg har forstått at jeg har mistet følelsene mine, det har jeg ikke forstått på lenge, fordi jeg har jo vært så utrolig lei meg! Hvorfor er det vondt også å miste noen man ikke elsker lenger? er det fordi man skulle ønske man elsket dem? At man savner å elske dem? Kan jeg få tilbake følelsene?

legger til her at grunnen til jeg mistet følelser er fordi jeg føler meg igjen og igjen ikke respektert og ikke tatt hensyn til. Det er som om jeg skal gjøre alt og bruke min tid, mens jeg ikke får noe tilbake fra dette mennesket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Huff føler veldig med deg, er du gravid? Hormoner kan gjøre mye med følelsene dine. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid og føler seg jeg har mistet følelsene helt for samboer. Alt han gjør irriterer meg og jeg føler jeg hater han. Så jeg er usikker på om jeg skal fullføre svangerskapet pga det. Jeg vil ikke bli alene med enda et barn og vet ikke om følelsene kan forandre seg.

Anonymkode: e25f5...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...