Gå til innhold

Blir det billigere med henvisning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må til gynekolog. Vil det bli billigere for meg hvis jeg først ringer fastlegen og ber om henvisning? Prisene hos gynekologen jeg bruker er sykt høye, men vil jeg måtte betale dette uansett? (1700 kr for 40 minutter...)

Anonymkode: 2e3b6...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får henvisning fra fastlegen betaler du kun egneandel. Er rundt 350,-. Er dog ikke alt du kan få henvisning til.Dersom fastlegen kan ordne det vil du ikke få henvisning,

Anonymkode: 40181...1c6

Skrevet

Hvis det er privat gynekolog uten driftstilskudd så må du betale hele summen ja.

Anonymkode: 37887...479

Skrevet

Med de prisene du skisserer høres dette ut som en gynekolog uten driftstilskudd, og da hjelper det ikke med henvisning. 

Anonymkode: 6b56e...528

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Med de prisene du skisserer høres dette ut som en gynekolog uten driftstilskudd, og da hjelper det ikke med henvisning. 

Anonymkode: 6b56e...528

Okei. Jeg ringte fastlegen, og de skrev en henvisning til meg. Kanskje den ikke hjelper noe når jeg kommer til gynekologen, da?

HI

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okei. Jeg ringte fastlegen, og de skrev en henvisning til meg. Kanskje den ikke hjelper noe når jeg kommer til gynekologen, da?

HI

Om du har henvisning må du gå til en offentlig gynekolog, går du til en privatpraktiserende uten avtale med nav må du betale det det koster uansett...

Men det skal stå på nettsiden til gynekologen altså, så du kan sjekke der.

Anonymkode: 2e9b8...662

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Om du har henvisning må du gå til en offentlig gynekolog, går du til en privatpraktiserende uten avtale med nav må du betale det det koster uansett...

Men det skal stå på nettsiden til gynekologen altså, så du kan sjekke der.

Anonymkode: 2e9b8...662

Det står ingenting på nettsiden deres om de gjør det slik eller sånn. Æsj. Får vel bare se når jeg kommer dit da. 

HI

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det står ingenting på nettsiden deres om de gjør det slik eller sånn. Æsj. Får vel bare se når jeg kommer dit da. 

HI

Ehm, du må jo uansett ringe og bestille time, da spør du da

Anonymkode: 35591...927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...