Gå til innhold

Ekkel tråd om mensen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å variere endel hvordan menstruasjonen er hos meg. Stort sett er den tilnærmet luktfri, og det kan komme mye blod. Litt klumper. Men ikke noe voldsomt. Bruker nattbind.

Men denne gangen er det annerledes, den kom absolutt på tida, men det er mer blod enn normalt, masse klumper (både sorte, røde og hudfargede) og det stinker. Den lukta har jeg ikke kjent på maaange år. Hva er i veien med meg? Har også mye mer vondt i magen denne gangen enn hva jeg normalt sett har under mensen. 

Tok gravitest før mens, negativ.

Anonymkode: 4c8f1...004

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å si om noe er galt, eller bare noen hormonelle forandringer kanskje. Har du store smerter ville jeg i hvert fall vurdert lege?

Med meg varierer mensen veldig. Blør alltid mye, men de første dagene kommer det av og til svart/gammelt blod og svarte klumper, andre ganger ingenting svart. Ofte røde klumper og tråder. Jeg synes det lukter ganske mye når jeg har mensen. Rødt blod og svart blod lukter forskjellig hos meg🙈

Anonymkode: f06bc...650

Skrevet

Litt vanskelig å si om noe er galt, eller bare noen hormonelle forandringer kanskje. Har du store smerter ville jeg i hvert fall vurdert lege?

Med meg varierer mensen veldig. Blør alltid mye, men de første dagene kommer det av og til svart/gammelt blod og svarte klumper, andre ganger ingenting svart. Ofte røde klumper og tråder. Jeg synes det lukter ganske mye når jeg har mensen. Rødt blod og svart blod lukter forskjellig hos meg🙈

Anonymkode: f06bc...650

Skrevet

Jeg har hatt noe lignede to ganger i mitt liv. Bare da kom det en gigantisk hudfarget greie ut. I tillegg hadde jeg enorme smerter, kraftigere enn de pleier. Da denne tingen kom ut, blødde jeg mindre og jeg fikk mindre vondt. Trodde først jeg hadde apontanabortert, men det viste seg at det var en stor del av slimhinnen som kom ut på en gang. Vanligvis under mensen så kommer den ut litt og litt sammen med blod

Anonymkode: f7243...cf0

Skrevet

Takk for svar. Da jeg dusja kom noe ut, ja 3-4 cm. rødt/hudfarget, rakk ikke å se så godt før det forsvant ned i skummet og sluket :o:o

Anonymkode: 4c8f1...004

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Da jeg dusja kom noe ut, ja 3-4 cm. rødt/hudfarget, rakk ikke å se så godt før det forsvant ned i skummet og sluket :o:o

Anonymkode: 4c8f1...004

Kan ha vært en meget tidlig spontanabort da. Mistenker jeg hadde en slik forrige periode. Enormt med blod, verre lukt og biter. Smerter som jeg kun har hatt 2 ganger før (hvorav den ene av spontanabort). Uansett er det ikke noe du kan gjøre ned det. 

Anonymkode: 58e09...20e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ha vært en meget tidlig spontanabort da. Mistenker jeg hadde en slik forrige periode. Enormt med blod, verre lukt og biter. Smerter som jeg kun har hatt 2 ganger før (hvorav den ene av spontanabort). Uansett er det ikke noe du kan gjøre ned det. 

Anonymkode: 58e09...20e

Men testen var negativ, da. Den burde jo vært positiv i så fall? 

Anonymkode: 4c8f1...004

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men testen var negativ, da. Den burde jo vært positiv i så fall? 

Anonymkode: 4c8f1...004

Ikke hvis det var tidlig graviditet som ikke utviklet seg mer. Altså ikke nok HCG 

Anonymkode: 58e09...20e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...