Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #1 Skrevet 11. september 2018 Pleier å variere endel hvordan menstruasjonen er hos meg. Stort sett er den tilnærmet luktfri, og det kan komme mye blod. Litt klumper. Men ikke noe voldsomt. Bruker nattbind. Men denne gangen er det annerledes, den kom absolutt på tida, men det er mer blod enn normalt, masse klumper (både sorte, røde og hudfargede) og det stinker. Den lukta har jeg ikke kjent på maaange år. Hva er i veien med meg? Har også mye mer vondt i magen denne gangen enn hva jeg normalt sett har under mensen. Tok gravitest før mens, negativ. Anonymkode: 4c8f1...004
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #2 Skrevet 11. september 2018 Litt vanskelig å si om noe er galt, eller bare noen hormonelle forandringer kanskje. Har du store smerter ville jeg i hvert fall vurdert lege? Med meg varierer mensen veldig. Blør alltid mye, men de første dagene kommer det av og til svart/gammelt blod og svarte klumper, andre ganger ingenting svart. Ofte røde klumper og tråder. Jeg synes det lukter ganske mye når jeg har mensen. Rødt blod og svart blod lukter forskjellig hos meg🙈 Anonymkode: f06bc...650
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 Litt vanskelig å si om noe er galt, eller bare noen hormonelle forandringer kanskje. Har du store smerter ville jeg i hvert fall vurdert lege? Med meg varierer mensen veldig. Blør alltid mye, men de første dagene kommer det av og til svart/gammelt blod og svarte klumper, andre ganger ingenting svart. Ofte røde klumper og tråder. Jeg synes det lukter ganske mye når jeg har mensen. Rødt blod og svart blod lukter forskjellig hos meg🙈 Anonymkode: f06bc...650
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #4 Skrevet 11. september 2018 Jeg har hatt noe lignede to ganger i mitt liv. Bare da kom det en gigantisk hudfarget greie ut. I tillegg hadde jeg enorme smerter, kraftigere enn de pleier. Da denne tingen kom ut, blødde jeg mindre og jeg fikk mindre vondt. Trodde først jeg hadde apontanabortert, men det viste seg at det var en stor del av slimhinnen som kom ut på en gang. Vanligvis under mensen så kommer den ut litt og litt sammen med blod Anonymkode: f7243...cf0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #5 Skrevet 11. september 2018 Takk for svar. Da jeg dusja kom noe ut, ja 3-4 cm. rødt/hudfarget, rakk ikke å se så godt før det forsvant ned i skummet og sluket Anonymkode: 4c8f1...004
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #6 Skrevet 12. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Da jeg dusja kom noe ut, ja 3-4 cm. rødt/hudfarget, rakk ikke å se så godt før det forsvant ned i skummet og sluket Anonymkode: 4c8f1...004 Kan ha vært en meget tidlig spontanabort da. Mistenker jeg hadde en slik forrige periode. Enormt med blod, verre lukt og biter. Smerter som jeg kun har hatt 2 ganger før (hvorav den ene av spontanabort). Uansett er det ikke noe du kan gjøre ned det. Anonymkode: 58e09...20e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #7 Skrevet 12. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan ha vært en meget tidlig spontanabort da. Mistenker jeg hadde en slik forrige periode. Enormt med blod, verre lukt og biter. Smerter som jeg kun har hatt 2 ganger før (hvorav den ene av spontanabort). Uansett er det ikke noe du kan gjøre ned det. Anonymkode: 58e09...20e Men testen var negativ, da. Den burde jo vært positiv i så fall? Anonymkode: 4c8f1...004
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #8 Skrevet 12. september 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Men testen var negativ, da. Den burde jo vært positiv i så fall? Anonymkode: 4c8f1...004 Ikke hvis det var tidlig graviditet som ikke utviklet seg mer. Altså ikke nok HCG Anonymkode: 58e09...20e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå