Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #26 Skrevet 11. september 2018 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Okey.. jeg er 178 høy og veier 110 kilo😑😑 bælfeit eg da😵😵 driver å slanker meg da... så nei hi trur ikke du ser veldig feit ut.. Anonymkode: 8077a...067 Du ligger på grensen mellom fedme og alvorlig fedme. Selvfølgelig ser du feit ut. Du kan være flott og ha mange andre gode egenskaper, men du kommer ikke unna at du lider av fedme, ikke bare overvekt. Anonymkode: c6042...01f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2018 #27 Skrevet 11. september 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er 178cm og 64 kg. Jeg syntes selv jeg er litt stor da alt ligger på magen. Jeg vil si at du er overvektig. Ikke bælfeit men overvektig. Anonymkode: 8e39e...382 Du har lavere bmi enn meg, og jeg får stadig høre hvor tynn jeg er. Jeg mener oppriktig at jeg er slank. Det lille «ekstra» jeg (eventuelt) har er veldig jevnt fordelt. For å ha samme bmi som deg måtte jeg gått ned fire kilo, og det tror jeg helt ærlig hadde vært i grenseland for hva som hadde vært kledelig på meg. Bmi er jo bare et tall, og folk er forskjellig og bærer vekt forskjellig. Men det gir en pekepinn for mange mennesker. Er det mulig du har et litt forvrengt syn på egen kropp? Anonymkode: e535b...3b5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #28 Skrevet 12. september 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Du ligger på grensen mellom fedme og alvorlig fedme. Selvfølgelig ser du feit ut. Du kan være flott og ha mange andre gode egenskaper, men du kommer ikke unna at du lider av fedme, ikke bare overvekt. Anonymkode: c6042...01f Takk for komplimange 😋 Skal slanke meg..... Anonymkode: 8077a...067
Anonym bruker Skrevet 12. september 2018 #29 Skrevet 12. september 2018 En ting er sikkert. Nå aksepteres mye som normalt selv om det går under fedme, i motsetning til for noen tiår siden. La oss kalle en spade for en spade. Mange overvektige i denne tråden ja. Anonymkode: c5d7e...da3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå