Gå til innhold

"God i størrelsen"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det står "God i størrelsen" i en (Finn-)annonse, betyr det at størrelsen er "riktig", som i det man forventer (98 passer til et gjennomsnittlig 98 cm langt barn osv.), eller betyr det at de er store?

(Og ja, jeg kan spørre selgeren, men det er så pinlig hvis jeg ikke vil ha sakene om jeg tror de ikke passer...)

Anonymkode: 4fc78...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker sendt er litt stort i str.

Anonymkode: 45b1a...28e

Skrevet

Jeg tenker at den er litt stor i forhold til størrelsen

Anonymkode: 67f5a...e28

Skrevet

Det var det jeg egentlig trodde. Da blir det nok for stort til denne sesongen. Men kan de ikke bare si "stort i størrelsen", da, i stedet for å forvirre folk? (Merker at jeg må nok la den gå og finne noe annet å irritere meg over 😁)

Anonymkode: 4fc78...1b5

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg egentlig trodde. Da blir det nok for stort til denne sesongen. Men kan de ikke bare si "stort i størrelsen", da, i stedet for å forvirre folk? (Merker at jeg må nok la den gå og finne noe annet å irritere meg over 😁)

Anonymkode: 4fc78...1b5

Språk er kjekke greier, men også vanskelig. 

Anonymkode: af04a...0a3

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var det jeg egentlig trodde. Da blir det nok for stort til denne sesongen. Men kan de ikke bare si "stort i størrelsen", da, i stedet for å forvirre folk? (Merker at jeg må nok la den gå og finne noe annet å irritere meg over 😁)

Anonymkode: 4fc78...1b5

Hvordan kan god i størrelsen forvirre folk? 

Anonymkode: 6594b...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...