Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Hvordan synes du det fungerer? Anonymkode: aae29...6e5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Aldri hørt om, hvor ofte trengs hun da? Må være en veldig kvinnedominert arbeidsplass med masse kvinner i fruktbar alder Vi har jordmor på helsestasjon og det fungerer utmerket.... Anonymkode: a8417...f9c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Vi har det. Jobber på universitetssykehus. Hadde frivillig møte i svangerskapet for å drøfte evt tiltak som kan være aktuelle for gravide arbeidstakere. Anonymkode: 28a18...983
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aldri hørt om, hvor ofte trengs hun da? Må være en veldig kvinnedominert arbeidsplass med masse kvinner i fruktbar alder Vi har jordmor på helsestasjon og det fungerer utmerket.... Anonymkode: a8417...f9c Det er mange arbeidsplasser man trenger å tilrettelegge tidlig for gravide, blant annet. Da er det fint med noen som da kjenner til arbeidsplassen. Samme som at noen bedrifter har bedriftsehelsetjeneste. Anonymkode: 0c5f7...46e
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 Meny har. Se Aftenposten i dag. Anonymkode: aae29...6e5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 Ja, men så jobber jeg på et sykehus. Ordningen heter vel «gravid og trygg på jobb» og er fint om man trenger tilrettelegging på arbeidsplassen Anonymkode: e6969...c4a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Vi har det gjennom bht. Anonymkode: 66e29...f93
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 Vi har det der jeg jobber i barnehagen... Men syns jordmora på helsestasjonen funker bedre. Fikk snakke med jordmor på jobben 1 gang bare. (Skulle hatt 2 samtaler) men nå gadd ikke jeg mase på sjefen om å få snakke med hu heller, sjefen var å med på dette møtet. Så min erfaring syns jeg ikke det var så seriøst. Anonymkode: b4e5f...8c8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #9 Skrevet 10. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vi har det der jeg jobber i barnehagen... Men syns jordmora på helsestasjonen funker bedre. Fikk snakke med jordmor på jobben 1 gang bare. (Skulle hatt 2 samtaler) men nå gadd ikke jeg mase på sjefen om å få snakke med hu heller, sjefen var å med på dette møtet. Så min erfaring syns jeg ikke det var så seriøst. Anonymkode: b4e5f...8c8 Og ja, igjennom bht her å. Anonymkode: b4e5f...8c8
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #10 Skrevet 10. september 2018 Ja, via arbeidsmiljøavdelingen, da jeg jobber for universitetssykehus. Men vi har ingen mulighet for tilrettelegging på min arbeidsplass pga risikoyrke, derfor er det lite vi har med de å gjøre. De få gravide vi har i året går til egen jm for oppfølging og veiledning i svangerskapet. Anonymkode: 0babe...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå