Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Datteren min ønsker overnattingsbursdsg og jeg tenker at det er ok😊Madrasser på rommet over hele gulvet, noen liker ikke å sove borte, så de må bli hentet på kvelden. Noen som kan gi meg noen tips? Når bør de som ikke skal sove over hentes? Hva gjøres av aktiviteter? Når er det soving?Hva skal vi spise? Noen som har gjennomført dette? Anonymkode: 87578...1d5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Haha. Lykke til! Neida. Vi har gjort det en gang vi. Lurt å tenke på aktiviteter. Vi var på stranda først med pizza og kaker, men det er det vel litt sent for. Deretter så vi film på lerret. Hun som ikke skulle overnatte ble henter 12. Da la de andre seg. De ble liggende og fortelle spøkelseshistorier og sånt frem til to. Da måtte de sove. Hadde koselig frokost dagen etter. Anonymkode: 0586d...072
Toneelise Skrevet 11. september 2018 #3 Skrevet 11. september 2018 På 10.9.2018 den 10.45, Anonym bruker skrev: Datteren min ønsker overnattingsbursdsg og jeg tenker at det er ok😊Madrasser på rommet over hele gulvet, noen liker ikke å sove borte, så de må bli hentet på kvelden. Noen som kan gi meg noen tips? Når bør de som ikke skal sove over hentes? Hva gjøres av aktiviteter? Når er det soving?Hva skal vi spise? Noen som har gjennomført dette? Anonymkode: 87578...1d5 Har hatt overnatting av jenter men ikke bursdag da. Jentene kom kl 19. Da var det klart for mat. Hadde laget hjemmelaget pizza . Som sto i ovnen slik at de fikk bruke litt tid på å snakke sammen først. Etter mat fikk de kake, godteri osv. Så ville de se film som de hadde valgt på forhand. Når filmen var ferdig spilte de brettspill . Synes kl 12 er passe tid å legge seg. Ble en del latter, fnising og prat før de fant roen ca 2 om natten. Kl 9 startet jeg med frokost og de kom ned rundt kl 10. Etter mat hadde de lyst å gå ut en tur. Etter ca 1 time kom de tilbake. Så film på netflix. Foreldrene begynte å ringe i 14 tida men jentene var ikke klar for å bryte opp. Så de ble til middag. Dro vel ikke hjem for rundt 17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå