Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #1 Skrevet 10. september 2018 Hadde ubeskyttet sex for ca 14 dager siden. Hadde jeg hatt en perfekt syklus hadde jeg skulle hatt mensen forrige uke, men jeg får sjelden mens 2 mnd etter hverandre, så tørr ikke bruke det som et tegn. Har mens murringer/kramper å flyr å tisser hele tiden! (Ikke urinveisinfeksjon) skal kjøpe en test i dag sån at jeg kan ta i morgen tidlig. Men lurer på om det er mulig å merke det så tidlig? Har et barn fra før av. Da fant vi ut at graviditeten i uke 15. hadde 0 symptomer den gangen. Anonymkode: 0f9af...410
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #2 Skrevet 10. september 2018 Traff dere blink på en eggløsning for to uker siden er det helt normalt å være gravid i dag Ta en test i morgen tidlig så får du svar. Du kan ta den i kveld også om du lar det gå noen timer uten å drikke eller tisse så det du har i blæra blir litt konsentrert. Anonymkode: b62a8...cd5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #3 Skrevet 10. september 2018 Vondt i puppene? Kjennes det ut som mensen er på vei? Det er de to sikreste tegnene du kan ha, sett bort i fra at mensen ikke kommer da. Da jeg var i uke 5 (som du kanskje er) var jeg veldig gravid 😜. Anonymkode: 33e5f...5c5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 Jeg har alle tre gangene fått ekstremt vonde pupper. Har ikke kunne klemme mannen en gang uten å få vondt i de. Det kom ca to uker før positiv test. Anonymkode: bf586...647
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #5 Skrevet 10. september 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ubeskyttet sex for ca 14 dager siden. Hadde jeg hatt en perfekt syklus hadde jeg skulle hatt mensen forrige uke, men jeg får sjelden mens 2 mnd etter hverandre, så tørr ikke bruke det som et tegn. Har mens murringer/kramper å flyr å tisser hele tiden! (Ikke urinveisinfeksjon) skal kjøpe en test i dag sån at jeg kan ta i morgen tidlig. Men lurer på om det er mulig å merke det så tidlig? Har et barn fra før av. Da fant vi ut at graviditeten i uke 15. hadde 0 symptomer den gangen. Anonymkode: 0f9af...410 Ikke slike tegn så tidlig nei Anonymkode: e8923...63d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #6 Skrevet 10. september 2018 Det vanligste så tidlig er vel mensmurringer uten at mensen kommer, ev. med en festeblødning. Begge gangene jeg har vært gravid hadde jeg disse symptomene etter ca. 14 dager (skjønte ikke at jeg var gravid med en gang da ). Anonymkode: 2cda8...7ff
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #7 Skrevet 10. september 2018 Jeg ble kvalm etter én uke , så ja. 😊 ta en test 😁 Anonymkode: fbf0d...da3
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #8 Skrevet 10. september 2018 Jo, du kan ha gravidtegn så tidlig! Med alle 3 har jeg begynnt å bli kvalm allrede mellom 1-2 uken etter eggløsning, hadde ømme pupper og mensensmerter. Viste mao at jeg var gravid med 100% sikkerhet. Har og født alle 3 etter min menstermin. Vi mennesker er forskjellige og noen vet fort at de er gravid og noen vet det ikke før baby skal ut, så går ikke å si at sånt ikke stemmer Anonymkode: bb252...b6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå