Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Hvor ofte går dere opp på lønnsstigen? En gang i året? To? Jeg har nettopp gått fra en privat bedrift til en statlig, og har blitt plassert på et lønnstrinn som gjør at jeg aldri vil nå toppen, enda jeg begynte å jobbe som 22 åring. Kan det være at jeg hopper opp to lønnstrinn i året? Anonymkode: 7bf73...d9f
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Det er årlige lønnsforhandlinger. Det finnes ingen grense for hvor mye du kan gå opp da, men du vil ligge innenfor det spennet som tilhører stillingskoden din. Bytter du stillingskode avanserer du og vil også kunne få et hopp lønnsmessig. Anonymkode: f0f2e...5e4
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Dette er ulikt. Staten (etatene) og statlige selskaper følger ikke nødvendigvis samme lønnsprinsipper. Noen følger individuell avløsning. Dette bør du ta med HR hos dere. Anonymkode: 91c0b...736
Anonym bruker Skrevet 10. september 2018 #4 Skrevet 10. september 2018 Det er ikke gitt at du noen gang når toppen uansett. Anonymkode: 67daf...344
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå