Gå til innhold

Sterk positiv test 5 dager før ikm


Naomi0107

Anbefalte innlegg

Hei damer, har ett par spørsmål angående tester, jeg fant ut av at jeg var gravid bar 8dpo med en clearblue som viste 1-2 uker. Idag, 3 dager etter den testes Tokk jeg en ny strimmel test bare for og se hvor sterk streken ble og etter bare 2 minutter så jeg tydelig streken. Brukte kveldsurin både på clearblue og på den jeg tokk idag. Har ingen barn fra før. Hadde en SA i november men da når jeg testet kunne jeg bare se en svak strek. Lurer bare på hvordan dette HCG greiene funker da jeg er uviten og veldig nysserig. Skal ikke ha mensen før 14.09. Legger ved ett bilde av testen som ble tatt idag 

A53223BA-2A69-41D3-91AB-786C5B9DB91A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.9.2018 den 21.02, Naomi0107 skrev:

Hei damer, har ett par spørsmål angående tester, jeg fant ut av at jeg var gravid bar 8dpo med en clearblue som viste 1-2 uker. Idag, 3 dager etter den testes Tokk jeg en ny strimmel test bare for og se hvor sterk streken ble og etter bare 2 minutter så jeg tydelig streken. Brukte kveldsurin både på clearblue og på den jeg tokk idag. Har ingen barn fra før. Hadde en SA i november men da når jeg testet kunne jeg bare se en svak strek. Lurer bare på hvordan dette HCG greiene funker da jeg er uviten og veldig nysserig. Skal ikke ha mensen før 14.09. Legger ved ett bilde av testen som ble tatt idag 

A53223BA-2A69-41D3-91AB-786C5B9DB91A.jpeg

Har du testet noe mer?:) 

Anonymkode: ff83c...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...