Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Noen som kan hjelpe meg. Trodde det var å holde inne fingeren på samtalen, men skjer ingenting. Anonymkode: c60fb...9dc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 trekk den til siden. Men den slettes ikke hos den andre, sant? Anonymkode: bb25c...f44
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: trekk den til siden. Men den slettes ikke hos den andre, sant? Anonymkode: bb25c...f44 Takk. 😊 Fikk det til nå. Nei, blir vel bare hos meg visst jeg har skjønt det rett. Anonymkode: c60fb...9dc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 Øverst i høyre hjørne er det en i inni en sirkel. Etter det er det tre prikker. Da får du opp alternativet Slett Samtale. Skjuler du bare en samtale dukker alt opp neste gang en sender en melding. Anonymkode: 38bea...45f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå