Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #1 Skrevet 9. september 2018 Tett i nesen, vond hals, vondt i hodet, ubehag i mage og generelt dårlig form.. Anonymkode: b9c6b...fc3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #2 Skrevet 9. september 2018 Høres ut som en vanlig luftveisinnfeksjon og de går jo hele tiden.... God bedring. Anonymkode: a136d...c56
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #3 Skrevet 9. september 2018 Jeg kjenner mange privat å folk fra jobben som er kraftig forkjølet og har feber,så det er noe som går nå ja.På fredag hadde vi faktisk to vikarer så samme avdeling i barnehagen pga sykdom. Anonymkode: 7c0c6...eff
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #4 Skrevet 9. september 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner mange privat å folk fra jobben som er kraftig forkjølet og har feber,så det er noe som går nå ja.På fredag hadde vi faktisk to vikarer så samme avdeling i barnehagen pga sykdom. Anonymkode: 7c0c6...eff Takk for svar ( til begge) Håper det ikke er en sånn langvarig greie.. Føler at jeg er en kvinne med «manflu» akkurat nå.. sånn skikkelig patetisk syk 😁 Anonymkode: b9c6b...fc3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar ( til begge) Håper det ikke er en sånn langvarig greie.. Føler at jeg er en kvinne med «manflu» akkurat nå.. sånn skikkelig patetisk syk 😁 Anonymkode: b9c6b...fc3 Jeg har vært kraftig forkjølet i over 2 uker :S Har heldigvis ikke feber lenger da men ikke så gøy å være på jobb når nesen renner konstant,mangler smakssans og så tett i nesen at jeg må bruke nesespray flere ganger på jobb. Men er nok pga at vi er stortsett hele dagen ute i barnehagen å det er nok ikke det smarteste når jeg ikke var blitt helt frisk. Anonymkode: 7c0c6...eff
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Minner meg om at det snart er på tide å ta influensavaksinen. Noen som vet når den blir tilgjengelig? Anonymkode: 92cdb...780
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #7 Skrevet 9. september 2018 Jeg vet ikke hva det er jeg har pådratt meg, men kjennes ut som tidenes manflu her ihvertfall. Begynte på fredag med voksesmerter nedover begge beina hele dagen, så kom kvelden og jeg frøs og fikk feber og vondt i hodet. Våknet lørdag med hodepine og smerter i hele kroppen og feber. Lørdagskveld fikk jeg kraftig diare som varte hele natta. Var på toalettet va hvert 5 minutt og det bare fossa ut vann. Ingen søvn altså. Nå har jeg fått tal i imodium så håper magen blir litt bedre, men er helt utslitt og slapp og føler meg rett og slett påkjørt av toget. Barnet mitt hadde de samme symptomene forrige uke, så har vel blitt smitta der. Anonymkode: 96100...401
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #8 Skrevet 9. september 2018 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar ( til begge) Håper det ikke er en sånn langvarig greie.. Føler at jeg er en kvinne med «manflu» akkurat nå.. sånn skikkelig patetisk syk 😁 Anonymkode: b9c6b...fc3 Her er det kyssesyken som har slått ut husets tenåring, men da er jo halsbetennelsen verste symptomet, alt det andre kommer på toppen... Anonymkode: a136d...c56
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #9 Skrevet 9. september 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet ikke hva det er jeg har pådratt meg, men kjennes ut som tidenes manflu her ihvertfall. Begynte på fredag med voksesmerter nedover begge beina hele dagen, så kom kvelden og jeg frøs og fikk feber og vondt i hodet. Våknet lørdag med hodepine og smerter i hele kroppen og feber. Lørdagskveld fikk jeg kraftig diare som varte hele natta. Var på toalettet va hvert 5 minutt og det bare fossa ut vann. Ingen søvn altså. Nå har jeg fått tal i imodium så håper magen blir litt bedre, men er helt utslitt og slapp og føler meg rett og slett påkjørt av toget. Barnet mitt hadde de samme symptomene forrige uke, så har vel blitt smitta der. Anonymkode: 96100...401 Jenta mi hadde også halsvondt og tett nese samt lav energi sist uke.. Men jeg har i tillegg fått vondt i magen.. men ikke så ille som du da.. orker ikke sette meg foran TV engang, liksom.. Alene hjemme og bare helt «MEHH» God bedring ❤️ folk har vel hatt det verre 😃 HI Anonymkode: b9c6b...fc3
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #10 Skrevet 9. september 2018 Kom hjem fra jobb en fredag med feber og frøs om natta. Tok to Paracet på morgenen og følte meg fin. På ettermiddagen/kvelden kom feberen tilbake. Skulle prøve meg på jobb onsdag, gikk fint. Torsdag syk igjen med feber og vondt i kroppen. Og var borte også på fredag. Nå har eldste fått skarlagensfeber med vond hals og antibiotika og jeg kjenner igjen at jeg får drag over øynene og ligger i febergrense....😣 Anonymkode: f76c2...e22
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #11 Skrevet 9. september 2018 Barna mine har akkurat de symptomene du beskriver nå HI! Anonymkode: 54470...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå