Gå til innhold

Hjelp 😱 Byll i operasjon arr 😪

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok bukplastikk i juni, arr helt nede med trusa.

Og i enden av arret har det alltid vert et lite hull, på størrelse med ei knappenål hode. Det har aldri lukket seg. I sommer var det SÅ vondt om noe kom borti, så jeg trykket litt på det for å se. Og da kom det ut hvitt puss.

nå er klumpen inni blitt større. Jeg prøvde å klemme nå i kveld, og da kom det mye blodveske (litt tykk) også smurte jeg med pyrisept. Tatt på plaster og.

må legen skjære opp arret mitt igjen nå? 

Jeg skal til 3 mnd kontroll den 18.9. Kan jeg vente til det kanskje ? 🤔

Anonymkode: da2b5...a6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville dratt til legen mandag 

Anonymkode: bcc69...db2

Skrevet

Høres ut som dette må dreneres. I og med at klumpen vokser, ville jeg dratt til legen så fort som mulig, for å unngå at hele situasjonen forverrer seg enda mer. Jo lenger du venter, jo vanskeligere/mer omfattende kan det bli å fikse det. Du burde gått til legen før, når du så at hullet ikke ville gro. Ta ekstra sinktabletter. Det kan bedre sårhelingen. 

Anonymkode: 37d7b...06f

Skrevet

Ville gått til legen så for som mulig. Kan være noe så enkelt som et inngrodd hårstrå akkurat der. Jeg fikk det i mitt keisersnittarr. Nektet å gro til jeg dro ut hårstrå. 

Skrevet

Takk for svar ☺️ 💐

Har bestilt time hos lege i morgen, så får håpe at det er noe som kan fikses uten å måtte skjære meg opp igjen 😣

Anonymkode: da2b5...a6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...