Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Og sier jeg blir så glad i de jeg blir sammen med.De var sammen i flere år. Så kjenner jeg at jeg blir sjalu.Liker ikke tanken på at han elsket eksen sin.Tenk om han ikke liker meg like godt.Skjønner dere tanke gangen min eller er det teit å tenke sånn? Anonymkode: a3536...a71
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 Det må du slutte å tenke umiddelbart ellers ender du opp som eks fort som fy og da er det slett ikke sikkert han er glad i deg lenger heller! Anonymkode: de396...b7a
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 Skjønner tankegangen din, men hvis du snur den litt, så er det jo bra at mannen klarer å snakke om følelsene sine. Flott at han klarer å sette ord på dette. Det er det ikke alle menn som klarer. Min mann hadde et bilde av seg og xen på hylla i stua når vi ble sammen. Det syntes jeg var litt rart, men jeg ville jo ikke fjerne det heller, tenkte at det måtte jo være noe han skulle gjøre for å vise meg at det ikke var henne han ville ha der. Tenker at jeg hadde blitt mer forundret dersom mannen hadde sagt at han virkelig ikke elsket xen/xene når de var sammen, da hadde jeg lurt på om han virkelig elsker meg. Jeg har ingen interesse i å spørre mannen om han elsket xen, men det går jeg utfra at han gjorde siden de har barn sammen. Men han viser jo virkelig at han elsker meg, det forteller han meg også. Anonymkode: f7be3...427
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Men, hadde han ikke vært glad i henne, så hadde de ikke vært sammen. Det er aldri godt å tenke på at partneren har delt mye med en eller flere andre, men for de fleste er det slik. Noen møtes tidlig i livet, eller har ikke vært sammen med andre tidligere, og noen har noen forhold bak seg. Jeg liker ikke å tenke på mannens fortid selv, men jeg har også ekser jeg var glad i, personer jeg har hatt sex med og flørter, så det blir jo det samme for han også. Anonymkode: cff93...590
Pobie Skrevet 9. september 2018 #5 Skrevet 9. september 2018 Selvfølgelig var han glad i eksen sin. Alle er jo glad i kjæresten sin? De hadde jo ikke vært sammen hvis de ikke likte hverandre. Det betyr ikke at han ikke er glad i deg, eller at han var mer glad i henne enn han er i deg. Skjønner at det er litt sårt å høre det, og du kan be han om å ikke prate slik om eksen sin til deg. Du er ikke pliktig til å sitte og høre på en kjærlighetserklæring til eksen hans.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2018 #6 Skrevet 9. september 2018 Du overreagerer. Dette er ikke noe å bli sjalu for. Anonymkode: 383a5...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå