Gå til innhold

Gutten på 3 uker sover nesten ikke på dagen


Evehei77

Anbefalte innlegg

Fra å ha sovet en god del på dagen og i allefall to dupp på ca 2-3t ila dagen har gutten min på 3 uker nå nesten sluttet å sove på dagen. Vi står opp i 9-tiden og nå er det feks kl. 16:15 uten at han har sovet. Sovner litt under amming (non stop amming ikke bare på kvelden nå) men våkner igjen etter 5-10 min. Å ligge i vogn er helt uaktuelt. Å legge han i senga også. Kanskje hvis jeg er heldig sover han 1-2 timer seint på ettermiddagen når han endelig sovner.  

Det høres da altfor lite ut for en på 3 uker? På natta sover han forresten alt mellom 1-2,5t mellom måltidene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som økedøgn ja, hvor lenge har det vært sånn? Datteren min var også slik i den alderen, var veldig varierende. Noen dager kunne hun sove ganske ofte på dagen og natten og noen dager ikke. Hun hadde også en del våken netter før hun ble 3 mnd, men etter det har det gått veldig bra. Men er slik nå også at hun ikke sover like mye om dagen iblandt, kan være pga tenner og slikt. Vi var tolmodige og tenkte at dette går over etter hvert som hun blir større og vi får mere rutine på ting, noe det også gjorde 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...