Gå til innhold

To dager over ikm, negativ test, massevis av symptomer🤔


Qaw

Anbefalte innlegg

Hadde ikm på torsdag. Er rimelig sikker på dette da jeg kjenner El veldig godt. (ingen garanti selvfølgelig) er nå to dager over. Er kvalm, murringer, trøtt, puppene er ømme avogpå. Osv. Alt er likt tidligere graviditeter, men  negative tester...😑. Er det normalt at man ikke får positiv test før lenge etter IKm? Eller er det bare kroppen som har bestemt seg for å kødde med meg den mnd her? 😵

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg nå? :) Har dessverre ikke noe svar på spørsmålene dine, men jeg er veldig spent på å høre om det har skjedd noe nytt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sliter med noe av det samme. Hadde Ikm igår, negativ test idag. Pleier ALDRI å være sen. Til forskjell fra mange her inne så blir en eventuell graviditet veldig overraskende og jeg vet ikke helt om jeg er klar for å bli mamma.. (er 22)

 

Jeg har plenty av mensmurringer men ikke antydning til mens, er svimmel, kvalm, har hodepine, skjelven i kroppen - men føler at det kan være fordi jeg er så stressa og(?). 

 

Hvordan gikk det med deg?

Endret av Bergljiot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! 

Jeg har samme problem, hadde ikm i går, så det er fortsatt noe tidlig å si noe, men håper den aldri kommer, hehe. Har derimot også negativ test som du sier, selv om jeg føler meg trøtt, øm i kroppen, murringer i magen, osv. Totalt sett har jeg allikevel hatt relativt lite symptomer, så det skremmer meg litt. Håper på det beste for deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.  Mensen kom til ca normal tid å de meste av symptomene forsvant. Tenkte da at OK ikke gravid... MEN!. syns mensen var kortere og mindre en normalt.. Å alle symptomene kom tilbake med engang den var ferdig.  Er kvalm. Ømme pupper av og på,  murring og verking nederst i mage og rygg og har en brennende varm følelse nederst i magen. Samt en helt klar følelse av at det er noe der. At det er fullt liksom..  Fremdeles ingen positive tester... 😑 

Har en legetime på fredag. Fastlegen min er gynekolog og har ultralyd. Så han skal få ta en skikkelig sjekk. Orker ikke å gå slik. 

Har vært gravid fire ganger og har to barn. Og dette er kliss likt de fire gange. Aldri hatt det slik ellers. Aldri hatt noe særlig pms. 

Blir sprø av d her😵

 

Går d ann å være gravid selv om mensen har vært her og testene er negative? Er vel ikke mulig d?!? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Qaw skrev:

Hei folkens.  Mensen kom til ca normal tid å de meste av symptomene forsvant. Tenkte da at OK ikke gravid... MEN!. syns mensen var kortere og mindre en normalt.. Å alle symptomene kom tilbake med engang den var ferdig.  Er kvalm. Ømme pupper av og på,  murring og verking nederst i mage og rygg og har en brennende varm følelse nederst i magen. Samt en helt klar følelse av at det er noe der. At det er fullt liksom..  Fremdeles ingen positive tester... 😑 

Har en legetime på fredag. Fastlegen min er gynekolog og har ultralyd. Så han skal få ta en skikkelig sjekk. Orker ikke å gå slik. 

Har vært gravid fire ganger og har to barn. Og dette er kliss likt de fire gange. Aldri hatt det slik ellers. Aldri hatt noe særlig pms. 

Blir sprø av d her😵

 

Går d ann å være gravid selv om mensen har vært her og testene er negative? Er vel ikke mulig d?!? 

 

Lykke til 😅 Har det akkurat sånn selv, hatt det sånn ett par måneder nå. Begynte sånn nær jeg gikk på pilla (hadde magesjau i 2 uker og legen mente det skulle gå fint så lenge det ikke var diaré) men virker ikke som at det gikk greit allikevel, men føler det er noe rart som skjer med kroppen. Slutta på pilla for sleit med kvalme og hodepine, og har ikke sliti med hodepine før. Skal ta ny test i morgen men hvis den er negativ da er legen neste 🙄 Har riktignok ingen fra unger førav men merket at det er noe rart som skjer 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, andyoyt skrev:

Lykke til 😅 Har det akkurat sånn selv, hatt det sånn ett par måneder nå. Begynte sånn nær jeg gikk på pilla (hadde magesjau i 2 uker og legen mente det skulle gå fint så lenge det ikke var diaré) men virker ikke som at det gikk greit allikevel, men føler det er noe rart som skjer med kroppen. Slutta på pilla for sleit med kvalme og hodepine, og har ikke sliti med hodepine før. Skal ta ny test i morgen men hvis den er negativ da er legen neste 🙄 Har riktignok ingen fra unger førav men merket at det er noe rart som skjer 🤔

Er det rart man kan bli sprø av den kroppen??  

Selv har jeg jo innfunnet meg med at jeg ikke er gravid.. Stort sett vertfall..  Er jo avogtil at den rare følelsen   nederst i magen blir ekstra tydelig og tankene begynner å vandre.  Kan andre ting gi en slik følelse tro? Var på gu for kanskje 3 mnd siden. Tok celleprøve og en sjekk med ultralyd. Alt så fint ut da vertfall..

D er så altfor lenge til fredag og legetime😵

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Qaw skrev:

Er det rart man kan bli sprø av den kroppen??  

Selv har jeg jo innfunnet meg med at jeg ikke er gravid.. Stort sett vertfall..  Er jo avogtil at den rare følelsen   nederst i magen blir ekstra tydelig og tankene begynner å vandre.  Kan andre ting gi en slik følelse tro? Var på gu for kanskje 3 mnd siden. Tok celleprøve og en sjekk med ultralyd. Alt så fint ut da vertfall..

D er så altfor lenge til fredag og legetime😵

 

Nei skjønner det veldig godt. Er ikke til å bli klok på denna kroppen 🙄 Legen sier det er fordi jeg stresser men jeg har aldri vært sånn tidligere når jeg har vært stressa, ikke at jeg føler meg stressa men 😂 Men man kan jo lure på hvorfor man blir sånn rar i kroppen og merker på seg at det er noe men ikke noen tester som gir kloke svar 🤔 Er utålmodig på å finne ut av hva det her er jeg også, uansett om det skulle vært en liten en eller ikke. Men som du skreiv man begynner å jo tenke en del når man får sånne rare tegn 😅 Du får oppdatere oss om hva som skjer videre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, andyoyt skrev:

Nei skjønner det veldig godt. Er ikke til å bli klok på denna kroppen 🙄 Legen sier det er fordi jeg stresser men jeg har aldri vært sånn tidligere når jeg har vært stressa, ikke at jeg føler meg stressa men 😂 Men man kan jo lure på hvorfor man blir sånn rar i kroppen og merker på seg at det er noe men ikke noen tester som gir kloke svar 🤔 Er utålmodig på å finne ut av hva det her er jeg også, uansett om det skulle vært en liten en eller ikke. Men som du skreiv man begynner å jo tenke en del når man får sånne rare tegn 😅 Du får oppdatere oss om hva som skjer videre 😁

Hvis legen begynner å snakke om stress så må jeg nok krangle meg opp litt. Er den minst stressa personen i mils omkrets🤣 

Mne velger å tenke at han som gynekolog kanskje har lill peiling.

Ja skal rope ut så fort jeg finner ut noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Qaw skrev:

Hvis legen begynner å snakke om stress så må jeg nok krangle meg opp litt. Er den minst stressa personen i mils omkrets🤣 

Mne velger å tenke at han som gynekolog kanskje har lill peiling.

Ja skal rope ut så fort jeg finner ut noe. 

Haha, får sette ned foten da ja hvis han nevner stress 😂 Regner med de har god peiling dissa som er utdanna gynekologer og at det går som du håper! 😁 Skal selv oppdatere etter test i morgen 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, andyoyt skrev:

Testen min i dag morges var negativ 

 🤔 Da blei det å ringe legen i morgen 😅

Ahh. Så teit.. 😑 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hadde ikm i går. Har hatt veldig ømme bryster i 2 uker ca + stive nippler. Har hatt en del kramper i magen og er litt kvalm. Hatt en del hodepine den siste uka, har veldig sjeldent hodepine så dette er unormalt for meg. Tisser også oftere. Testet negativt på søndag, så venter noen dager med å teste igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.11.2018 den 9.08, Luam skrev:

Hadde ikm i går. Har hatt veldig ømme bryster i 2 uker ca + stive nippler. Har hatt en del kramper i magen og er litt kvalm. Hatt en del hodepine den siste uka, har veldig sjeldent hodepine så dette er unormalt for meg. Tisser også oftere. Testet negativt på søndag, så venter noen dager med å teste igjen. 

Blir spennende å se fremover da, får krysse fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...