Gå til innhold

Katten kaster opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på i en uke nå. Fjernet alt av matrester osv som mat, han får bare tørrfôr nå som vi vet han tålte godt før. Likevel kaster han opp. Alt. Må til dyrlege. Men må jeg vente til mandag? Bor i Bergen. Hva regnes som akutt sykdom hos en katt?

Anonymkode: 16d1a...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Holdt på i en uke nå. Fjernet alt av matrester osv som mat, han får bare tørrfôr nå som vi vet han tålte godt før. Likevel kaster han opp. Alt. Må til dyrlege. Men må jeg vente til mandag? Bor i Bergen. Hva regnes som akutt sykdom hos en katt?

Jeg ville gått i dag. Kan være forgiftning eller annen alvorlig sykdom. Katter blir fort dehydrerte. 

Anonymkode: 1d3de...5a2

Skrevet

Du burde gått for lenge siden 😔

Skrevet

Hvorfor gikk du ikke i går da?

Anonymkode: 035fb...cbc

Skrevet

I alle dager hvorfor har du ikke snakket med dyrlegen tidligere? Du ringer dyrlegen i dag, så avgjør de

Anonymkode: 6c14f...8c8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk om det er noen dyrlegekontor som har åpent i dag. Hvis ikke ringer du dyrlegevakta, ikke vent til mandag med å ringe

Anonymkode: 6c14f...8c8

Skrevet

Det kan være så enkelt at at katta trenger ormekur. Ta kontakt med dyrlegen i dag 

Anonymkode: c76be...afd

Skrevet

Nei, off. So trist å høyre :( Hoper den for det braere snardt

Anonymkode: c6a73...ecf

Skrevet

Fått i seg bein? 

Sjekk i munnen.

ta vekk alt av mat om du ikke kommer til dyrlegen i dag. Gi kun vatn. 

Anonymkode: 8a575...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...