Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #1 Skrevet 8. september 2018 Holdt på i en uke nå. Fjernet alt av matrester osv som mat, han får bare tørrfôr nå som vi vet han tålte godt før. Likevel kaster han opp. Alt. Må til dyrlege. Men må jeg vente til mandag? Bor i Bergen. Hva regnes som akutt sykdom hos en katt? Anonymkode: 16d1a...9aa
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #2 Skrevet 8. september 2018 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Holdt på i en uke nå. Fjernet alt av matrester osv som mat, han får bare tørrfôr nå som vi vet han tålte godt før. Likevel kaster han opp. Alt. Må til dyrlege. Men må jeg vente til mandag? Bor i Bergen. Hva regnes som akutt sykdom hos en katt? Anonymkode: 16d1a...9aa Jeg ville gått i dag. Kan være forgiftning eller annen alvorlig sykdom. Katter blir fort dehydrerte. Anonymkode: 1d3de...5a2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Hvorfor gikk du ikke i går da? Anonymkode: 035fb...cbc
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 I alle dager hvorfor har du ikke snakket med dyrlegen tidligere? Du ringer dyrlegen i dag, så avgjør de Anonymkode: 6c14f...8c8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Holdt på i en uke nå. Fjernet alt av matrester osv som mat, han får bare tørrfôr nå som vi vet han tålte godt før. Likevel kaster han opp. Alt. Må til dyrlege. Men må jeg vente til mandag? Bor i Bergen. Hva regnes som akutt sykdom hos en katt? Anonymkode: 16d1a...9aa Sjekk om det er noen dyrlegekontor som har åpent i dag. Hvis ikke ringer du dyrlegevakta, ikke vent til mandag med å ringe Anonymkode: 6c14f...8c8
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #7 Skrevet 8. september 2018 Det kan være så enkelt at at katta trenger ormekur. Ta kontakt med dyrlegen i dag Anonymkode: c76be...afd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #8 Skrevet 8. september 2018 Nei, off. So trist å høyre Hoper den for det braere snardt Anonymkode: c6a73...ecf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #9 Skrevet 8. september 2018 Fått i seg bein? Sjekk i munnen. ta vekk alt av mat om du ikke kommer til dyrlegen i dag. Gi kun vatn. Anonymkode: 8a575...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå