Gå til innhold

Dette orker jeg ikke å si noen andre steder enn her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... men det er litt leit å være singel innimellom. Jeg sier til alle som spør om jeg ikke savner en mann(og det er mange som spør!!), at neida, jeg koser meg alene, kan bestemme over egen tid og så videre og så videre. Men så savner jeg jo noen, innimellom. Det ER leit å være singel i alle helger, på alle kvelder, i alle ferier, innimellom. Selv om barnet mitt er hos meg, så savner jeg jo en voksenperson som er bare min spesielle. 

Jeg har mange nære, gode venner, så jeg er ikke ensom i den forstand. Men det kjennes ensomt ut når jeg drar hjem etter en kveld sammen med de, når de skal hjem til sin spesielle, og jeg skal hjem alene.

Jeg får tydeligvis ikke til disse sjekkeapp’ene, bare denne uka har to menn avbrutt hyggelige, morsomme og interessante samtaler i det jeg forteller at jeg har barn. Og jeg vet ikke hvor ellers jeg skal møte noen. 

Dette høres sutrete ut, og jeg sutrer kanskje litt nå. Jeg har egentlig et rikt, givende og godt liv, det mener jeg. Det kom bare litt over meg i kveld. Kan ikke noen som har kjent på de samme følelsene, men som til slutt har møtt sin spesiell, fortelle meg om det? 😊

Anonymkode: 86741...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

... men det er litt leit å være singel innimellom. Jeg sier til alle som spør om jeg ikke savner en mann(og det er mange som spør!!), at neida, jeg koser meg alene, kan bestemme over egen tid og så videre og så videre. Men så savner jeg jo noen, innimellom. Det ER leit å være singel i alle helger, på alle kvelder, i alle ferier, innimellom. Selv om barnet mitt er hos meg, så savner jeg jo en voksenperson som er bare min spesielle. 

Jeg har mange nære, gode venner, så jeg er ikke ensom i den forstand. Men det kjennes ensomt ut når jeg drar hjem etter en kveld sammen med de, når de skal hjem til sin spesielle, og jeg skal hjem alene.

Jeg får tydeligvis ikke til disse sjekkeapp’ene, bare denne uka har to menn avbrutt hyggelige, morsomme og interessante samtaler i det jeg forteller at jeg har barn. Og jeg vet ikke hvor ellers jeg skal møte noen. 

Dette høres sutrete ut, og jeg sutrer kanskje litt nå. Jeg har egentlig et rikt, givende og godt liv, det mener jeg. Det kom bare litt over meg i kveld. Kan ikke noen som har kjent på de samme følelsene, men som til slutt har møtt sin spesiell, fortelle meg om det? 😊

Det skjedde meg. Så hold ut!

klem til deg

Anonymkode: f7ac1...c18

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det skjedde meg. Så hold ut!

klem til deg

Anonymkode: f7ac1...c18

Tusen takk ❤️

Skrevet

Har det ganske likt som deg.. Men jeg ønsker ikke å flytte sammen med noen igjenså lenge barna bor hjemme da.. fordi mine er tenåringer og tenker at de trenger et hjem som er bare deres.. Så det er største kneiken for meg.. De fleste menn vil ikke bare ha en kjæreste, men en samboer. Så da ender det ofte der.. jeg er muligens litt eldre enn deg (35) så sjeldent menn blir avskrekket av at jeg har barn..

Skrevet

Selvfølgelig er det noen der ute for deg! Det kan være lurt å skrive i selve profilen (eller hvordan det fungerer) at du har barn. Det er fair og ikke ønske seg er forhold med noen som har barn og du slipper unna skuffelsen ved å bli avvist.

Anonymkode: 3ab3f...f73

Skrevet

Tviler på at noen tror på deg når du sier at du koser deg med å være enslig traalaaalaaaa

Det er i grunn bare litt pinlig. 

Anonymkode: 4f235...a9c

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tviler på at noen tror på deg når du sier at du koser deg med å være enslig traalaaalaaaa

Jøss........bare jøss

Anonymkode: 15125...4fe

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet, hva får deg til å skrive noe sånt?

Anonymkode: a2760...524

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss. Du er jo selv et godt argument for ikke å delta i menneskeheten overhodet.

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så dumme folk som deg er det slitsomt å forholde seg til. 

Jeg er så glad jeg ikke kjenner deg!

Anonymkode: bf4a1...edb

Skrevet

Jeg hadde det også slik. Og kjente på det med at man mistet kontakten med noen man snakket med når jeg sa jeg var mamma. Og det er fryktelig sårt, for barna er det man selv er mest stolt av og lever for. Møtte mannen min etter 6 år som singel, på en fest. Da fikk han møte meg, og selv om jeg uti samtalen fortalte at jeg har barn, hadde han allerede fått et inntrykk av hvem jeg var, ikke bare at jeg var mamma. Også har det selvfølgelig noe med hans personlighet å gjøre. Noen er fast bestemte på at de ikke vil møte noen med barn. Skriv at du har barn i profilen din, så luker du ut mange med en gang og slipper å bli skuffet. Og prøv å komme i kontakt med noen andre stede enn kun via  apper. Lykke til, det skjer deg også ❤️

Anonymkode: 8fb44...6cd

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så dumme folk som deg er det slitsomt å forholde seg til. 

Jeg er så glad jeg ikke kjenner deg!

Anonymkode: bf4a1...edb

Hvordan vet du at du ikke kjenner meg?

Skrevet

Ikke gi opp! Jeg fant min der jeg aldri hadde trodd, på treningen!😂❤

Anonymkode: 295d3...bbc

Skrevet
7 timer siden, Moratil3 skrev:

Har det ganske likt som deg.. Men jeg ønsker ikke å flytte sammen med noen igjenså lenge barna bor hjemme da.. fordi mine er tenåringer og tenker at de trenger et hjem som er bare deres.. Så det er største kneiken for meg.. De fleste menn vil ikke bare ha en kjæreste, men en samboer. Så da ender det ofte der.. jeg er muligens litt eldre enn deg (35) så sjeldent menn blir avskrekket av at jeg har barn..

Nå er ikke menn en homogen gruppe der alle tenker likt skjønner du. Nå er nok jeg en del eldre enn deg (voksne barn), men jeg kan så absolutt tenke meg en kjæreste (elskerinne/særboer). 

Anonymkode: 8ad9e...17d

Skrevet

Takk for positive og støttende svar, det hjelper😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...