Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Er så redd for å lukte mye når jeg har partner.Dusjer endel men føler jeg lukter endel.Når jeg var yngre luktet jeg omtrent ingenting.Har blitt mer lukt med årene er 42 nå. Anonymkode: 5ed36...88b
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Er nok pH verdien og bakteriefloraen det er noe galt med da. Ville gått på apoteket IG kjøpt produkter for f.eks. Bakteriell vaginose Anonymkode: dfeb6...22f
gale damen Skrevet 8. september 2018 #3 Skrevet 8. september 2018 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Er nok pH verdien og bakteriefloraen det er noe galt med da. Ville gått på apoteket IG kjøpt produkter for f.eks. Bakteriell vaginose Anonymkode: dfeb6...22f "Produkter" fra apoteket? Bakteriell vaginose behandles med antibiotika, og det får hun ikke i "produkter". Dersom det da virkelig er bv. Hvis det lukter mye er gynekologen et fint sted å begynne.
Hjertefru Skrevet 8. september 2018 #4 Skrevet 8. september 2018 Nei. Tror ikke grunnen til at det lukter har med alder å gjøre. Det viktigste du gjør er at du slutter med intimsåpe. Bare spør en gynekolog. Asan er verst. Bruk bare vann. Dessuten er det mange som opplever at det lukter mer når de har tatt vekk alt håret, ulogisk nok. I enkelte tilfeller er det slik at det lukter mer av underlivet til folk med økende alder. Det har to årsaker, det ene er inkontinens, den andre er at de ikke greier å vaske seg på samme vis som før. Fex de som er pleietrengende.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #5 Skrevet 8. september 2018 16 minutter siden, Hjertefru skrev: Nei. Tror ikke grunnen til at det lukter har med alder å gjøre. Det viktigste du gjør er at du slutter med intimsåpe. Bare spør en gynekolog. Asan er verst. Bruk bare vann. Dessuten er det mange som opplever at det lukter mer når de har tatt vekk alt håret, ulogisk nok. I enkelte tilfeller er det slik at det lukter mer av underlivet til folk med økende alder. Det har to årsaker, det ene er inkontinens, den andre er at de ikke greier å vaske seg på samme vis som før. Fex de som er pleietrengende. Men bare vann fjerner vel ikke all lukt? Anonymkode: 5ed36...88b
Hjertefru Skrevet 8. september 2018 #6 Skrevet 8. september 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men bare vann fjerner vel ikke all lukt? Anonymkode: 5ed36...88b Men er det et mål, å fjerne all lukt? Vi må bare finne oss i at vi har en viss lukt der nede. Eller kanskje vi heller skal si duft... Uten å bli for personlig kan jeg si at jeg har fått positive tilbakemeldinger etter at jeg fulgte gynekologens råd og sluttet med de Greve. Bare vann nå....heller bruke mye vann 😋 Har visstnok begynt å dufte i stedet for å lukte hvis du skjønner. Litt flaut å skrive dette, men det er faktisk et av de aller beste rådene jeg har fått i mitt liv. Bare prøv! Og jeg er eldre enn deg btw. 😊
Himmel og hav Skrevet 8. september 2018 #7 Skrevet 8. september 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men bare vann fjerner vel ikke all lukt? Anonymkode: 5ed36...88b Nei, kanskje ikke, men når underlivet er i balanse, og den balansen ikke blir forstyrret av såpe, parfymeprodykter og annet, så lukter det ikke så mye, men litt skal det lukte. Det er selvfølgelig et unntak om man er inkontinent, da trengs det litt hjelp, men heller dusjoljer el. enn såpeprodukter. Det skal rett og slett ikke gnukkes såpe rundt inni der.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #8 Skrevet 8. september 2018 Prøv en rundet med probiotika, også bruker du selvfølgelig såpe i rumpa, men ikke nødvendigvis i tissen. Anonymkode: e035a...f83
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #9 Skrevet 8. september 2018 For alt jeg vet, kan det hende man lukter annerledes etter hvert, kanskje fordi man har fått barn eller rett og slett blir eldre. Det må vi klare å leve med, så lenge det ikke er noe galt der nede. Som andre her sier, du skal ikke vaske med såpe innenfor kjønnsleppene. Jeg gjør det unntaksvis etter heftig mens eller en lang hyttetur uten dusjing, men til vanlig spyler jeg bare godt med vann. Anonymkode: f4fdd...cda
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #10 Skrevet 8. september 2018 Du km prøve det andre nevner, selv liker jeg å bruke dr.Greve, men tar det jo aldri INNI Noe de fleste ikke tenker over er at klitoris vokser hele livet, og da også klitorishetta. Prøv å dra den litt tilbake når du står i dusjen og vask deg der. Legg to fingre på hver side av klitoris, klem forsiktig og dra hånden oppover, det er enkleste måten. Mange er ikke klar over at det samler seg gugg under der på samme måte som hos menns forhud. Kommer lukten fra selve skjeden er det derimot lurt med en tur til gynekologen, men bakteriell vaginose har en ekstremt sterk lukt, altså, det kan ikke forveksles med vanlig dunst fra underlivet. Anonymkode: 16cc9...daf
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #11 Skrevet 8. september 2018 Jeg er 34 og føler også at det lukter mer nå, enn da jeg var ung. Føler det lukter litt stramt urin liksom...men jeg lekker ikke urin. Anonymkode: ca5a8...ffb
Anonym bruker Skrevet 8. september 2018 #12 Skrevet 8. september 2018 Jeg må hvertfall vaske meg oftere. Før kunne jeg dusje annenhver dag, uten ekstra intimvask, det føler jeg ikke at jeg kan nå. Men kan jeg hende jeg føler mer på det, enn det faktisk er tilfelle. Anonymkode: 0660e...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå