Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Hvordan gjør dere det? Vi ønsker 50/50. Jeg jobber turnus og får tilrettelegging fra jobb. Men jobber hver 3. Helg. Hva gjør dere med de helgene som er deres uke, men dere også har arbeidshelg? Barnet er for lite til å klare seg alene. Anonymkode: a93da...b54
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Sier ikke det seg selv? Enten må du spørre den andre forelderen om barnet kan være der, ha barnevakt eller finne annen jobb. Anonymkode: 85059...ca7
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Jeg fikk bytta den ene helga mi jobb, var ingen problem. Anonymkode: b7b35...d9d
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #4 Skrevet 7. september 2018 En jeg jobber med forsøker å bytte jobbhelgene hun har barna til en annen helg. Hvis ikke det går, forsøker hun å bytte helg med barnas far og som siste alternativ, passer foreldrene hennes barnas. Anonymkode: 90e1f...a03
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #5 Skrevet 7. september 2018 Bytte jobbhelg med noen. Finn noen som kan passe, bytt helg med far eller bytt jobb. For venninna mi kræsjer jobbhelg hver 6. uke. Det er ikke et alternativ for henne å bytte jobb. Hun finner en løsning med far eller så passer jeg. Tar da med mine egne barn på overnatting hos henne. Det er bare hyggelig😊 Anonymkode: 79d2b...ac5
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #6 Skrevet 7. september 2018 Jobb hver 3. helg vil bare kræsje hver 6. Hvis dere vanligvis bytter barn hver mandag så kan dere bytte på fredagen før din jobbehelg, og på fredagen etter. Deretter er dere tilbake på mandager igjen. Da får dere like mange døgn, og helger, med barna. Anonymkode: 82de7...111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå