Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #1 Skrevet 7. september 2018 Hei!Jeg er tante til en gutt på 21 år.Han har i litt over to år hatt en kjæreste.De bor sammen,men et godt stykke unna.Jeg Jar truffet kjæresten hans 4-5 ganger og hun er veldig grei.Jeg tenkte at jeg ville kjøpe julegave til henne,men vet ikke hva.Forslag?(hun er også 21) Anonymkode: fbaba...b94
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #2 Skrevet 7. september 2018 Kan du ikke kjøpe noe felles til de begge da? Det ville jeg gjort, de er voksne og et par, da er det vel mer naturlig å gi de noe sammen? Men om du skal kjøpe noe til henne som du egentlig ikke kjenner ville jeg nok kjøpt noe som kan brukes eller spises opp, evt noen vanter/hansker e.l. sammen med noe som kan spises opp. Anonymkode: 5ee37...c96
Superdolly Skrevet 7. september 2018 #3 Skrevet 7. september 2018 Sjokolade. En fin kopp, sammen med noe god te eller kaffe. Votter, skjerf, sokker. Gjerne sammen med sjokolade. Kinogavekort. Det kan du gi til ham også, så kan de gå sammen. Vin (hvis du vet at hun drikker vin og ikke har alkoholproblemer). Julepynt. Ullsinglet fra Nøstebarn (jeg elsker mine!). Smykke(r). En matkurv med litt forskjellig oppi. Utstyr til en hobby (hvis du vet noe om hennes hobbyer).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå