Gå til innhold

Gutt/jente eller bare myte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En myte sier om du er Gravid med jente så blir du kjempe dårlig, men er du gravid med gutt blir du ikke så kvalm. Hva tror dere? Sist kan jeg gikk gravid var det med jente. Jeg var skikkelig dårlig i 3-4 mnd fra førsten av svangerskapet.. det var som å være fyllesyk helt forferdelig.. men nå er det et helt annet igjen.. er omtrent ikke kvalm i det hele tatt kan det være et annet skjønn denne gangen? Hehe 

Anonymkode: c56bd...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Myte.

Du produserer de samme hormonene uavhengig av barnets kjønn.

Selv var jeg i knall form første gang, men trøtt. Og kjempe kvalm hele tiden, men relativt opplagt , andre gang. Begge var gutter.

Anonymkode: bbb5e...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tror og myte. 

Nå har jeg to gutter da. Men heldig begge ganger uten å føle meg gravid. 

Jeg hadde en sterk følelse at det var gutter. Ingen typiske gravid symptomer. Med andre sa alle, nå kommer jenta osv. Jeg sa helt bestemt at vi kun trenger å finne guttenavn. 

Nå med 3.er jeg spent. Jeg refererer til Emma og føler ikke behov for å finne guttenavn, så blir spent på om det er samme følelse eller om jeg snart kan erklære meg som "kjerring" i juni😛 haha

 

Fremdeles ingen typiske symptomer på gravid annet enn murring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid med en av hver og syntes ikke det var noe særlig forskjell. Var kvalm noen uker lenger før det ga seg (10 uker med gutten og 14 uker med jenta), men utenom det var det ikke noe forskjell, og jeg var ikke MER kvalm, var bare at det varte lenger. Kjenner noen som har 3 gutter som har hatt 3 helt ulike svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren myte. Jeg hadde to helt like svangerskap (ingen kvalme, litt bekkenløsning, men ikke så mye å snakke om) og har en gutt og en jente.

Anonymkode: d34f8...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 11.15, Anonym bruker skrev:

En myte sier om du er Gravid med jente så blir du kjempe dårlig, men er du gravid med gutt blir du ikke så kvalm. Hva tror dere? Sist kan jeg gikk gravid var det med jente. Jeg var skikkelig dårlig i 3-4 mnd fra førsten av svangerskapet.. det var som å være fyllesyk helt forferdelig.. men nå er det et helt annet igjen.. er omtrent ikke kvalm i det hele tatt kan det være et annet skjønn denne gangen? Hehe 

Anonymkode: c56bd...851

Definitivt myte, kraftig hyperemesis med begge guttene og morgenkvalme i første trimester med jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...