Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Vi har jobbet tett i flere år og kjenner hverandre godt. Men hun er så utrolig vanskelig å glede. To eksempel er at dagen etter hun hadde hatt bursdag tok jeg med kake på jobb. Men , nei, hun liker ikke så godt sjokoladekake. En annen gang hadde en kollega tatt en brus av henne fra kantina ved en feil, en Pepsi Max. Hun ble sur og forlangte at han skulle kjøpe ny. Han gikk å kjøpte en cola zero. Men nei, det hater hun! Hun fikk blomster, tulipaner, fra oss alle en annen gang hun hadde bursdag. Men nei, tulipaner fikk ikkke hun til, så en av oss kunne bare ta dem.. hva feiler ?:) Anonymkode: decbd...ea7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Utakknemlig 😇 kanskje hu ikke liker oppmerksomhet. Men å bli sur pga at noen tar feil brus?? Jaja... Nei da er det bare å slutte å gi hu ting da vettu. Anonymkode: e9c4e...0dc
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Herregud så utakknemlig! Hadde en kollega vært så snill å laget kake til meg fordi jeg hadde bursdag så hadde jeg vært kjempe takknemlig selv om det kanskje ikke akkurat var favorittkaken. Hadde selvsagt spist kake å skrytet av den til hun som hadde laget den. Selv er jeg ikke så glad i blomster men hadde uansett blitt kjempe glad for at noen hadde vært så snill å gitt meg en oppmerksomhet på dagen. Kollegaen din mangler nok litt sosiale antenner.. Anonymkode: 500fb...d73
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Sånn er min mor også, har gitt opp. Anonymkode: f5cb1...e46
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Mangel på sosial intelligens.. har hun venner? Anonymkode: 0b899...331
Twintipp Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Ho hadde ikke jeg ofret verken en vennlig tanke eller en tier på! Jeg beundrer dere som klarer og tekkes henne og jeg!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #7 Skrevet 7. september 2018 Jeg tror jeg ville sagt det rett ut: Det virker ikke som du setter pris på at andre gjør noe hyggelig for deg, liker du det ikke? Gjør hun noe for å glede andre? Anonymkode: d5959...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå