Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Stemmer det at det er vanligere å være homofil, bifil og transe blandt de med aspergers? Anonymkode: 653c6...313
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Du mener kjønnsidentitet. Jeg vet i hvert fall at det er 8x større sjanse for å være trans når man er på autismespekteret. Bare å Google, mye interessant forskning. Anonymkode: 4ca7e...d85
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 To i familien min har aspergers, og den ene er asexuel og den andre er rett og slett bare ikke så interessert i "sånt" tror jeg.. Anonymkode: c7dfa...e8c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Stemmer det at det er vanligere å være homofil, bifil og transe blandt de med aspergers? Anonymkode: 653c6...313 Leste noe om det som fremsto som rimelig lettvint kvasiforskning for å si det sånn. Anonymkode: 16ceb...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå