Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Egentlig en hyggelig sak... storebror skal feire 11 års dag med en del gutter. Han insisterer på at lillesøster på 3 skal få bli med å spise kake med de og være der. I utgangspunktet hadde vi tenkt å ha litt barnepass til henne mens bursdagen er, men han synes så absolutt hun skal få bli med... 😝 gutta som kommer er greie barn, og mange av de tar seg gjerne tid til å hilse på henne og leke 5 min når de er her. Så.... skal hun få bli med, eller er det teit? Bør vi si at dette er bare for gutta slik vi hadde tenkt? Hun er ei veldig grei og selvstendig jente så det vil ikke ta oppmerksomhet fra bursdagen. Anonymkode: 7606e...4ef
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 Så lenge bursdagsbarnet vil det, så synes jeg det er helt innafor. Veldig omtenksom og koselig gutt du har, den egenskapen må du gi mye ros for👍 Anonymkode: 4bf0e...913
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Hvis han vil så ja! Hyggelig å feire søskens bursdag, det er et høydepunkt! Anonymkode: baf52...ebb
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Vil bursdagsbarnet ha henne der, så syns jeg hun skal være der. Anonymkode: 8ce1d...b7f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Hva er egentlig problemet? Føler du bare hadde behov for å fortelle hvor «fin» gutt du har 🤮 Anonymkode: 28952...c08
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Det er jo bare kjempefint når det er ham selv som vil det! Utfra overskriften forventet jeg noe helt annet - at en av gjestene eller deres foreldre insisterte på å ha med seg lillesøster. Men dette her er jo bare fint. Anonymkode: 4e60b...ba1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Herlig av storebror:) håper det blir en flott bursdag Anonymkode: 3fa2b...f6e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Egentlig en hyggelig sak... storebror skal feire 11 års dag med en del gutter. Han insisterer på at lillesøster på 3 skal få bli med å spise kake med de og være der. I utgangspunktet hadde vi tenkt å ha litt barnepass til henne mens bursdagen er, men han synes så absolutt hun skal få bli med... 😝 gutta som kommer er greie barn, og mange av de tar seg gjerne tid til å hilse på henne og leke 5 min når de er her. Så.... skal hun få bli med, eller er det teit? Bør vi si at dette er bare for gutta slik vi hadde tenkt? Hun er ei veldig grei og selvstendig jente så det vil ikke ta oppmerksomhet fra bursdagen. Anonymkode: 7606e...4ef Bursdagsbarnet bestemmer. Her i huset er det helt naturlig og en selvfølge at søsken er med i hverandres selskap. Anonymkode: 68221...97c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er egentlig problemet? Føler du bare hadde behov for å fortelle hvor «fin» gutt du har 🤮 Anonymkode: 28952...c08 Og det er er problem fordi du har kjipe barn...? Eller er du bare forumets minst rause person? Tåler du ikke høre om snille storebrødre? Anonymkode: bc58c...7c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå