Gå til innhold

Hvilket prevensjonsmetode bruker du?


Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sterilisert mann og hormonspiral, jeg skal IKKE ha flere barn!

Anonymkode: 2f628...78c

Haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-piller. Jeg er i mindretall ser jeg! 😱 bruker oralcon (mikrogynon). Er veldig fornøyd! Kan hoppe over mens ved behov og blør minimalt!! 

Anonymkode: 492df...b32

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

P-piller. Jeg er i mindretall ser jeg! 😱 bruker oralcon (mikrogynon). Er veldig fornøyd! Kan hoppe over mens ved behov og blør minimalt!! 

Anonymkode: 492df...b32

Og ingen bivirkninger 👍

Anonymkode: 492df...b32

Skrevet

Her er det smør på flesk på olje 😂

Mannen er sterilisert, jeg har hormonspiral og i perioder er vi avholds pga. sykdom. Slik blir det ikke unger av. 

Jeg har ingen bivirkninger, men jeg brukte Cerazette uten problemer også. Har heldigvis ikke hatt menstrasjon på 20 år, untatt ved prøving. 

Anonymkode: f8485...d2b

Skrevet

En mann som ser porno og tar seg en ronk istedet for en kosestund med meg 🙈 (nei, jeg er ikke prippen, kjedlig osv) 

Anonymkode: dc2bf...918

Skrevet

Hopper av i svingen. Helt topp og har funket som det skal i over seks år. 😊 Null bivirkninger.

Anonymkode: c3765...a8c

Skrevet

Ingenting. Jeg orker ikke flere år som hormontroll👹 Hvis mannen vil ha sex får han klippe strengen, men det skjer nok ikke... 

Anonymkode: 8fc54...768

Skrevet

Sterilisert mann. Funker flott :)

Anonymkode: c85d5...aa5

Skrevet

Mini pillen, da slipper jeg å ha mensen. Sex har jeg ikke.

Anonymkode: 1473a...b23

Skrevet

Startet nå med microgynon. Helt fornøyd men tenker nå hvor lenger kan jeg bruke ppiller siden jeg er 38 år.

Anonymkode: 8ae30...816

Skrevet

Kondomer. Tåler dårlig hormontilskudd 😩

Anonymkode: 70983...a97

Skrevet
9 timer siden, LME1001 skrev:

Jeg blødde hver dag i 11 mnd med hormonspiral.

Hvorfor venta du så lenge med å ta den ut? 

Anonymkode: 9cc73...370

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kondomer. Tåler dårlig hormontilskudd 😩

Anonymkode: 70983...a97

Prøvd kobberspiral?

Anonymkode: b8bcb...562

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøvd kobberspiral?

Anonymkode: b8bcb...562

Har hørt at man blør noe sykt mye så er ikke så fristende😩

Anonymkode: 70983...a97

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har hørt at man blør noe sykt mye så er ikke så fristende😩

Anonymkode: 70983...a97

Ja, det er dessverre en vanlig bivirkning, men det er en del kvinner som er strålende fornøyd. Er verdt å prøve dersom du ikke ønsker hormoner. Den er heller ikke så dyr.

Anonymkode: b8bcb...562

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er dessverre en vanlig bivirkning, men det er en del kvinner som er strålende fornøyd. Er verdt å prøve dersom du ikke ønsker hormoner. Den er heller ikke så dyr.

Anonymkode: b8bcb...562

Anbefaler Gynefix kobberspiral. 

Anonymkode: 1d8e7...684

Skrevet

Sølibat. Funker fjell. 

Anonymkode: 18e23...46e

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor venta du så lenge med å ta den ut? 

Anonymkode: 9cc73...370

Nei, si det... håpte vel bare at det skulle gå over. 

Skrevet

Har prøvd alt. Tåler ikke hormoner. Bruker nå p ring og har mistet sex lysten og er endel kvalm. Brukte p plaster før.. samme bivirkning. Men det er de to jeg har prøvd som har hatt minst bivirkninger. Alt annet har gjort at jeg har fått humørsvingninger. Blødninger osv..p stav, p sprøyte og spiral var værst.

Anonymkode: f8930...11d

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har prøvd alt. Tåler ikke hormoner. Bruker nå p ring og har mistet sex lysten og er endel kvalm. Brukte p plaster før.. samme bivirkning. Men det er de to jeg har prøvd som har hatt minst bivirkninger. Alt annet har gjort at jeg har fått humørsvingninger. Blødninger osv..p stav, p sprøyte og spiral var værst.

Anonymkode: f8930...11d

Kan du ikke teste ladycomp eller lignende da?

Anonymkode: 22b0c...25a

Skrevet

Hormonspiral 

Satt den inn pga sterk pms , men etter 6 mnd med oljete hud, masse kviser, blødninger i 5 mnd , vektøkning og verre pms enn noen gang, skal den ut og ALDRI inn igjen!!!!

Skrevet

Hoppe av i svingen og kondomer. Gjort i over 13 år med samme mann. 2 planlagte svangerskap, ene endte i exu. 

Jeg tåler ikke de andre prevensjonsmidlene. Prøvde i 5 år med mye forskjellig før jeg landet på kondomer. Gleder meg til mannen skal sterilisere seg om ikke så lengd 🙂

Anonymkode: 07fa2...3f4

Skrevet

Sterilisert mann. Helt herlig å ALDRI skulle tenke på prevensjon! Anbefales på det sterkeste.

Anonymkode: a3603...023

Skrevet
På 8.9.2018 den 23.42, Anonym bruker skrev:

Kan du ikke teste ladycomp eller lignende da?

Anonymkode: 22b0c...25a

Har prøvd. Har en liggende. Jeg ble ikke helt fortrolig med den.. synes det var slitsomt å måtte måle temp når man hadde dårlig tid

Anonymkode: f8930...11d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...