Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #1 Skrevet 6. september 2018 Jeg har truffet en mann de to siste ukene (selvfølgelig veldig tidlig å gå ut ifra noe, men er han bare ute etter noe useriøst så vil ikke jeg bruke min tid på dette.) Han har kommet hjem til meg hver dag - annen hver dag siden vi starten. Idag fikk jeg plutselig melding: «dusje sammen i kveld?» Er han bare ute etter en sexpartner, eller er dette en måte å flørte på? Når han har vært her har vi alltid sittet å pratet lenge om alt og ingenting, lagd middag osv. Anonymkode: afe45...7b5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #2 Skrevet 6. september 2018 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har truffet en mann de to siste ukene (selvfølgelig veldig tidlig å gå ut ifra noe, men er han bare ute etter noe useriøst så vil ikke jeg bruke min tid på dette.) Han har kommet hjem til meg hver dag - annen hver dag siden vi starten. Idag fikk jeg plutselig melding: «dusje sammen i kveld?» Er han bare ute etter en sexpartner, eller er dette en måte å flørte på? Når han har vært her har vi alltid sittet å pratet lenge om alt og ingenting, lagd middag osv. Anonymkode: afe45...7b5 Det høres jo ut som om dere har gjort mye sammen som ikke har med sex å gjøre. En viktig del av starten på et forhold er vel det å kunne slippe seg litt løs seksuelt.. Anonymkode: feb13...046
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #3 Skrevet 6. september 2018 Det var jo veldig rett på... ville tenkt at han ikke var ute etter noe seriøst.... Anonymkode: 98ff0...1e6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var jo veldig rett på... ville tenkt at han ikke var ute etter noe seriøst.... Anonymkode: 98ff0...1e6 De har jo vært masse sammen og har da gjort andre ting.. la nå fyren få dusje uten å bli mistenkeliggjort 😂 Anonymkode: feb13...046
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Haha! Vel, jeg og kjæresten møttes en gang og skrev i et par år før han skulle reise hjem en tur på ferie, der jeg bor. Etter mye skriving og snakking på telefonen ble vi enige om at jeg skulle hente ham på flyplassen og han skulle overnatte ei natt hos meg. En one night stand altså, slik ble det ikke, for her sitter han enda noen år etter... 😂 Anonymkode: 50443...300
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Hm, her ville jeg basert meg mer på det generelle inntrykket du har fått av fyren enn av dette ene, litt klønete fremstøtet. Det er ikke alle menn som er så drevne i forføringens kunst. Selv om han veldig gjerne vil ha seg med deg så raskt som mulig, betyr jo ikke det at han ikke kan være interessert i noe mer. Anonymkode: f8fae...bb7
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Haha! Vel, jeg og kjæresten møttes en gang og skrev i et par år før han skulle reise hjem en tur på ferie, der jeg bor. Etter mye skriving og snakking på telefonen ble vi enige om at jeg skulle hente ham på flyplassen og han skulle overnatte ei natt hos meg. En one night stand altså, slik ble det ikke, for her sitter han enda noen år etter... 😂 Anonymkode: 50443...300 Ikke one night stand akkurat 😁 Dere hadde skrevet sammen i 2 år? Anonymkode: 0d238...558
Mamma-til-3-jenter Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hm, her ville jeg basert meg mer på det generelle inntrykket du har fått av fyren enn av dette ene, litt klønete fremstøtet. Det er ikke alle menn som er så drevne i forføringens kunst. Selv om han veldig gjerne vil ha seg med deg så raskt som mulig, betyr jo ikke det at han ikke kan være interessert i noe mer. Anonymkode: f8fae...bb7 Dette! Er vel ikke så rart at han er klar for å bli mer fysisk etter at dere har sett hverandre så mye vel...??
Hjj Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 21 minutter siden, Mamma-til-3-jenter skrev: Dette! Er vel ikke så rart at han er klar for å bli mer fysisk etter at dere har sett hverandre så mye vel...?? Nei, det er absolutt ikke rart. Fysiske har vi også allerede vært ila. denne lille perioden😅 Muligens jeg bare fikk et lite sjokk av at en slik melding ble sendt så tidlig...
Hjj Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha! Vel, jeg og kjæresten møttes en gang og skrev i et par år før han skulle reise hjem en tur på ferie, der jeg bor. Etter mye skriving og snakking på telefonen ble vi enige om at jeg skulle hente ham på flyplassen og han skulle overnatte ei natt hos meg. En one night stand altså, slik ble det ikke, for her sitter han enda noen år etter... 😂 Anonymkode: 50443...300 Flott at det kommer noe godt ut av slike one night stands da😂
Hjj Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hm, her ville jeg basert meg mer på det generelle inntrykket du har fått av fyren enn av dette ene, litt klønete fremstøtet. Det er ikke alle menn som er så drevne i forføringens kunst. Selv om han veldig gjerne vil ha seg med deg så raskt som mulig, betyr jo ikke det at han ikke kan være interessert i noe mer. Anonymkode: f8fae...bb7 Jeg sitter jo med et veldig godt inntrykk av han ellers. Er det for gæli å spørre allerede nå, om hva denne «greia» er for noe, fra han sin side(?)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #12 Skrevet 7. september 2018 Ble det noe dusjing? 🙂 Anonymkode: 08a49...2f3
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #13 Skrevet 7. september 2018 21 timer siden, Hjj skrev: Nei, det er absolutt ikke rart. Fysiske har vi også allerede vært ila. denne lille perioden😅 Muligens jeg bare fikk et lite sjokk av at en slik melding ble sendt så tidlig... Synes du det er tidlig etter å ha møtt hverandre hver dag i 14 dager altså? Spesielt når dere har vært fysiske med hverandre Anonymkode: b59f3...c8f
Anonym bruker Skrevet 7. september 2018 #14 Skrevet 7. september 2018 21 timer siden, Hjj skrev: Jeg sitter jo med et veldig godt inntrykk av han ellers. Er det for gæli å spørre allerede nå, om hva denne «greia» er for noe, fra han sin side(?) Tja, det avhenger av dine preferanser for når ting skal avklares. Og det er vel kanskje litt tidlig å ta stilling til. Jeg for min del ville, hvis jeg selv var ordentlig interessert i fyren, ligget med ham noen ganger og fortsatt å date litt til før jeg stilte det spørsmålet. Anonymkode: f8fae...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå