Gå til innhold

Det er så vanskelig!


leahr

Anbefalte innlegg

Det er så vanskelig å vente!

I går hadde eg egguttak. Dei fekk ut 7 egg. I dag ringte dei og fortalte at 6 egg er befrukta. Innsett er ikkje før mandag, og eg er så stressa! Tenk om dei ikkje utviklar seg riktig. Tenk om alle dør på vegen. Tenk om eg blir gravid, men mistar (kunne ikkje sjukehuset berre beholdt embryoet mitt i den skåla i ni måneder😉). Mange tankar som gjer dagane vanskelige. Eg veit egga mine ikkje er av beste kvalitet og har aldri hatt ein positiv test.

Det er altfor lenge til mandag! Og så skal heile klinikken på kurs frå i dag av, så eg kan ikkje ringe å spørje korleis det går heller... krysser alt eg har for at det er ein eller fleire nydelige blastocyster på mandag. 

 

Nokon som har erfaring med innsett av blastocyst? 

 

Dårlig formulert innlegg, men slik fungerer eg akkurat nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt du er veldig stresset, har vært i en lik situasjon selv. Jeg fikk ut 7 egg på mitt siste uttak, men kun ett egg var klar for innsett. Det blastocystet er nå 21 uker 🤰🏽 Det kan desverre gå galt, vi har ingen garantier, men hold motet oppe, så lenge det er ett egg som er levedyktig så er det håp💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2018 den 14.12, Lucia123 skrev:

Skjønner godt du er veldig stresset, har vært i en lik situasjon selv. Jeg fikk ut 7 egg på mitt siste uttak, men kun ett egg var klar for innsett. Det blastocystet er nå 21 uker 🤰🏽 Det kan desverre gå galt, vi har ingen garantier, men hold motet oppe, så lenge det er ett egg som er levedyktig så er det håp💕

Så spennande! Gratulera:) Sjølv om eg kjenner igjen følelsen av at det aldri er "sikkert". Eg både gler og gruar meg til eit framtidig ivf-svangerskap. Ein blir redd for alt og tar ingenting for gitt❤ 

Godt å høyre positive historier. Eg får klamre meg til håpet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2018 den 22.43, leahr skrev:

Fekk satt inn to flotte blastocyster i dag:) Veldig letta og spent:):)

 

Gratulerer så mye💕krysser fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...