MammantilNurket Skrevet 5. september 2018 #2 Skrevet 5. september 2018 At logistikken må være et mareritt, og at ordet «tidsklemme» må få en ny (og dypere) mening,
Anonym bruker Skrevet 5. september 2018 #3 Skrevet 5. september 2018 Glad det ikke er meg 😉 Anonymkode: 2c8d4...7b2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #4 Skrevet 6. september 2018 Ingen drømmesituasjon men i dagens samfunn med dine, mine og våre så er det ikke unormalt og blir ikke sett på som like ille som for bare 10-15 år siden. Anonymkode: 70f58...1a1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #5 Skrevet 6. september 2018 Synd på de ungene om foreldrene har dårlig samarbeid. At de f. eks aldri får feira jul sammen med begge søsknene, eller at Ida ikke får dratt i bursdagen til Mia fordi det er pappahelg og det ikke er mulig å vike fra regelen. Men om de greier å sette ungene først gjør det vel ingenting. Det er ikke "tre forskjellige fedre" jeg dømmer på grunn av. Det er andre faktorer. Om du selger barna på nett, om du lever av nav fordi du ikke orker å jobbe, ligger med nye mennesker hver helg, introduserer ny kjæreste nesten før du har kasta ut den forrige - slike ting syns jeg er verre en selve "tre barn med tre fedre". Anonymkode: fc2ae...1d0
Gjest MrsGrey Skrevet 6. september 2018 #6 Skrevet 6. september 2018 Jeg tenker at livet blir ikke alltid som planlagt, og at man må gjøre det beste ut av det 😊
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #7 Skrevet 6. september 2018 Stakkars barn. Pinlig for alle. Grøss. Horete. Og det gjelder 3 barn med 3 forskjellige mødre også. Horete. Anonymkode: d2f26...a65
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #8 Skrevet 6. september 2018 Egentlig ikke så mange meninger om det, fordi jeg forstår hvor raskt det egentlig kan skje. Hva er greia? Er det ikke normalt å gå gjennom livet med flere enn en partner? Er det at det viser at mor har hatt sex med tre menn? Isåfall er jo ikke det ille. Derimot trist med fordelingen tenker jeg, og det kan ikke være lett å få samvær til å gå opp i opp med ulike fedre og avtaler, felles jul med søsken osv. Jeg er 26 år og har et barn. Nå har jeg møtt en ny mann som jeg har vært sammen med en i tre år. Vi planlegger barn etterhvert. Det kunne jo ikke tenkes å være umulig at om vi har brudd om 10 år, eller 15 år så er jeg fortsatt i 30-40 årene og kunne blitt gravid igjen. Anonymkode: ec859...7af
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #9 Skrevet 6. september 2018 Om det er veldig stor aldersforskjell ville jeg nok tenke at det var ueldig, men nesten forstålig. Om det var kortere tid, som bare 10 år mellom eldste og yngste, ville jeg tenke at det burde være unødvendig å få barn med alle man treffer. Dårlig dømmekraft. Anonymkode: b747f...475
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #10 Skrevet 6. september 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Om det er veldig stor aldersforskjell ville jeg nok tenke at det var ueldig, men nesten forstålig. Om det var kortere tid, som bare 10 år mellom eldste og yngste, ville jeg tenke at det burde være unødvendig å få barn med alle man treffer. Dårlig dømmekraft. Anonymkode: b747f...475 Ja, dette. Litt bedre forklart enn det jeg skrev. Men om man blir mor som 18 åring, og er sammen med barnefar i 8 år er man 26 år. Det blir brudd og er sammen med ny barnefar i 8 år, da er man fortsatt bare 34 og har to barn. Sammen med ny barnefar i 8 år, og er fortsatt 42 - da har man tre barn med tre ulike fedre. Det betyr jo ikke at man er horete. Anonymkode: ec859...7af
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #11 Skrevet 6. september 2018 Ressurssvakt Anonymkode: d9233...0d6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #12 Skrevet 6. september 2018 Jeg tenker at det sier endel om vedkommende, jeg har nok litt fordommer mot akkurat dette. Men, det kan skje, og da må man gjøre det beste utav det. Jeg tenker bare at det ikke er vanskelig å la være hvis man virkelig går inn for det. Samme med en mann som har 3-4-5 barn med 3-4-5 forskjellige kvinner. Altså, kondom er ikke såå tiltak. Anonymkode: c6de8...c01
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #14 Skrevet 6. september 2018 Kommer jo an på, får man 3 barn med 2 års aldersforskjell, med 3 fedre så tenker jeg jo mitt. Men livet skjer, man kan få uplanlagt barn som ung, far stikker, så møter man ny og får barn i slutten av 20 årene, så skjer livet igjen, så møter man ny, og får barn i 30 årene. Jeg tenker mitt om det gjelder menn og, jeg skulle på date med en mann, jeg hadde pratet en god del på nett med. Men så kom det fram, at han hadde fått 4 barn på 4 år, med 3 mødre. 2 av de var nøyaktig like gamle, var vel født med en uke i mellom. Da tenkte jeg mitt da, og jeg ville ikke date han. Jeg er selv alene med 2 barn, og ble skilt 30 år gammel, jeg kunne jo fort fått flere barn med en annen. Nå er jeg 42 år, så nå er det toget kjørt. Jeg er vel glad for at det ikke ble flere barn, jeg var i forhold med en som hadde barn i 2 år, og det var nok logistikk, for å skulle ha barnefri samtidig, få til å reise på en barnefri langhelg sammen osv. Og når vi skulle finne på ting med barna samtidig. All ære til de som har dine, mine og våre barn. Anonymkode: 6b954...604
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #15 Skrevet 6. september 2018 Ubrukelig foreldreskap. Må være mulig å holde knærne samla eller bruke prevensjon. Anonymkode: 5c4fa...e5d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #16 Skrevet 6. september 2018 Jeg tenker at mor er mindre smart og ganske enkel i topplokket. Anonymkode: c63a1...b0c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #17 Skrevet 6. september 2018 Helt ærlig så tenker jeg at jeg er veldig glad det ikke er meg. For oss har virkelig ikke barn vært en boost for forholdet, snarere tvert i mot. Vi fikk to barn med ganske heftig kolikk og søvnproblemer som varte i mange år. Alt er bra nå, mange år etter, men skulle jeg blitt singel underveis hadde jeg heller nytt kjærligheten enn å sette enda et barn til verden. Og det å gjøre dette to ganger til etter første brudd er ganske uforståelig. Men egentlig er jeg bare mest glad det ikke er meg. Anonymkode: f8687...379
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #18 Skrevet 6. september 2018 Jeg tenker jeg er veldig glad det ikke er meg. Herlighet for en logistikk.... Jeg kjenner til noen som har det, ene var gift med de to første fedrene og det er ganske mange år mellom jentene hennes. Da hun ble sammen med mann nr tre ville hun ikke ha flere barn, men det ville han. Hun gikk til slutt med på det, og det er da 15-16 år mellom eldste og yngste barn. Så jeg skjønner jo at det kan skje innimellom, men jeg er fremdeles glad det ikke er meg. Anonymkode: 69546...4de
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #19 Skrevet 6. september 2018 Kva har vi med andres holdning ? Kva hjelper det deg ? Kvifor skal vi dømme dei som har det slik ? Tror vi skal holde kjeft for verken jeg eller DU er perfekt . Anonymkode: 909b4...8a6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #20 Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kva har vi med andres holdning ? Kva hjelper det deg ? Kvifor skal vi dømme dei som har det slik ? Tror vi skal holde kjeft for verken jeg eller DU er perfekt . Anonymkode: 909b4...8a6 Nei, ingen er perfekt. Men noen er bedre enn andre. Anonymkode: c6de8...c01
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #21 Skrevet 6. september 2018 Her på DIB er det selvsagt hor og fanteri... sannheten er at dette er realiteten til mange. All ære til de som får det til 👏👏 Anonymkode: 70f58...1a1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #22 Skrevet 6. september 2018 Upraktisk, i hvert fall hvis alle fedrene har samvær og man må avklare ferier med så mange familier. Ellers tenker jeg ikke så mye rundt det, men er veldig glad for at jeg «bare» har barn med én eks. Anonymkode: 2f6c6...8b4
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #23 Skrevet 6. september 2018 For et nivå av fordommer det finnes her inne! Anonymkode: f206f...677
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #24 Skrevet 6. september 2018 3 langvarige forhold med barn, ok. 3 korte flings med barn, snylter. Anonymkode: 0998a...347
Anonym bruker Skrevet 6. september 2018 #25 Skrevet 6. september 2018 Det er nok flere grunner til at noen ender opp slik, men de jeg kjenner til er bare tragiske. En har 3 barn med 3 menn, i løpet av 6 år, og det er lite som tilsier at dette forholdet kommer til å vare. Ingen utdannelse, ikke ordnet økonomi, dårlig samarbeid med de andre fedrene osv. En annen har 4 barn med 4 menn, litt samme histore der, men der virker det nåværende forhold bedre og tryggere. Anonymkode: 3d986...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå