Gå til innhold

Flere som har IKM denne uka (uke 36)?


Drømmen123

Anbefalte innlegg

Hei :) Hvordan står det til med dere? Noen symptomer, eller kanskje noen som er i gang med å teste?

Jeg har IKM på førstkommende lørdag. Tok en test på morgenen idag, men den var negativ. Usikker på om jeg skal ta en til imorgen tidlig, eller vente noen ekstra dager. Tiden går jo så innmari sakte... :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikm på fredag 14.09 😅 er på 2 pp. 

Tatt tester på morningen helt siden lørdag 🙄 jeg har så mange tester så jeg kan sløse litt vekk også, men viste negativ i dag tidlig men er jo bare dpo10 også. Håper likevel på at ikke tante kommer på besøk🙄 

hvor lenge har dere prøvd 😄?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var sist uke og mensen kom 07.09, så vi er nå igang med ny pp :) Vi har prøvd i 6-7 måneder i denne omgangen. Vi har prøvd tidligere også i perioder (uten å lykkes), men fordi vi har vært en del fra hverandre har vi ikke kunnet prøvd i like stor grad som nå. 

10 dpo er jo fortsatt tidlig, så det er fortsatt håp :) Har du testet noe mer, eller skal du vente? Har dere barn fra før? 

Veldig hyggelig å kunne skrive med andre i samme situasjon. Må jo ikke være et krav at vi har IKM samme uke :) Spent på å høre hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Drømmen123 skrev:

Dette var sist uke og mensen kom 07.09, så vi er nå igang med ny pp :) Vi har prøvd i 6-7 måneder i denne omgangen. Vi har prøvd tidligere også i perioder (uten å lykkes), men fordi vi har vært en del fra hverandre har vi ikke kunnet prøvd i like stor grad som nå. 

10 dpo er jo fortsatt tidlig, så det er fortsatt håp :) Har du testet noe mer, eller skal du vente? Har dere barn fra før? 

Veldig hyggelig å kunne skrive med andre i samme situasjon. Må jo ikke være et krav at vi har IKM samme uke :) Spent på å høre hvordan det går :)

11 dpo i dag og fremdeles blenda hvit test 😕 

samboer har 2 barn fra før, 2 jenter en på 4 og en på 9🙊 merket veldig den uken vi ikke har ungene at noe mangler i hus så gleder meg veldig til å få min egen😍 

 

har dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du snart får positiv test :) Har lest om mange som må vente helt til IKM før de får to streker ;) 

Så koselig med bonusbarn :) Jeg ser også frem til og (forhåpentligvis) snart bli gravid. Lengter veldig :) Vi har ingen barn fra før. Vi er begge 30 år, så kjenner litt på at det er på tide ;) Hvor "gamle" er dere? 

Endret av Drømmen123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Drømmen123 skrev:

Krysser fingrene for at du snart får positiv test :) Har lest om mange som må vente helt til IKM før de får to streker ;) 

Så koselig med bonusbarn :) Jeg ser også frem til og (forhåpentligvis) snart bli gravid. Lengter veldig :) Vi har ingen barn fra før. Vi er begge 30 år, så kjenner litt på at det er på tide ;) Hvor "gamle" er dere? 

Ååh ja da er det jo på tide med en liten en😍 jeg er 24 og samboer er 30🙊 har du kontaktet lege? Eller må du vente til det har gått ett år mtp alder?🤔 

har prøvd mange slike kjerringråd denne mnd, som å drikke grapefruktjuice, ta det rolig med treningen (latt vær å trene da jeg trener tung styrke) ligget med bena opp etter veggen etter sex og lagt med en pute under stumpen i sikkert 1 time etter sex før jeg har gått på do, hatt mye doggy stilling😂 men dette med å la vær å tisse etter sex har gitt meg nå urinveisinfeksjon så det gjør jeg ikke igjen neste mnd 😅 

 

har faktisk nettopp bestilt sånn sædvennlig glidemiddel på nettet til neste prøveperiode har dere prøvd det? 

Skal sies at jeg har en 28 dager syklus hvor eggløsning kommer på dag 14 (kryssjekker alltid med eggløsningtest og den har stemt) 

😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kontaktet lege. Planen er å prøve noen måneder til før vi gjør det. 

Du har virkelig gjort god innsats skjønner jeg, hehe ;) Nei, har ikke prøvd det - skal sjekke det ut, takk for tips! Jeg har en minimal blære, så klarer ikke å holde meg så lenge med å gå på do etter sex. Den ene gangen jeg faktisk klarte å holde meg en time eller to så kjentes det ut som urinveisinfeksjon var på tur (men gikk bra), så er litt skeptisk jeg også ;) 

Jeg hadde også en syklus som lå stabilt på 28 dager, men plutselig gikk den ned til 26 og nå de siste 3 månedene har jeg fått mensen på dag 25. Har ikke gått til innkjøp av eggløsningstester, men vurderer det. Har tenkt at jeg kommer til å bli crazy av all den testinga. Har følt på meg (ømt) i perioden jeg har eggløsning, tror jeg, men det har jo ikke akkurat funka til nå, så mulig jeg må bestille for å være på den sikre siden ;) 

Jeg ser du øverst skreiv at dere er i 2 pp. Har du gått på prevensjonsmiddel frem til da, eller har dere bare vært "forsiktige" før det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Drømmen123 skrev:

Jeg har ikke kontaktet lege. Planen er å prøve noen måneder til før vi gjør det. 

Du har virkelig gjort god innsats skjønner jeg, hehe ;) Nei, har ikke prøvd det - skal sjekke det ut, takk for tips! Jeg har en minimal blære, så klarer ikke å holde meg så lenge med å gå på do etter sex. Den ene gangen jeg faktisk klarte å holde meg en time eller to så kjentes det ut som urinveisinfeksjon var på tur (men gikk bra), så er litt skeptisk jeg også ;) 

Jeg hadde også en syklus som lå stabilt på 28 dager, men plutselig gikk den ned til 26 og nå de siste 3 månedene har jeg fått mensen på dag 25. Har ikke gått til innkjøp av eggløsningstester, men vurderer det. Har tenkt at jeg kommer til å bli crazy av all den testinga. Har følt på meg (ømt) i perioden jeg har eggløsning, tror jeg, men det har jo ikke akkurat funka til nå, så mulig jeg må bestille for å være på den sikre siden ;) 

Jeg ser du øverst skreiv at dere er i 2 pp. Har du gått på prevensjonsmiddel frem til da, eller har dere bare vært "forsiktige" før det? 

Lurt å bruke tester for å se nøyaktig når man har eggløsning for å få det til å klaffe så bra som mulig🙊 

sluttet på p-piller i juli. Så er dette 2 mnd vi prøver nå :) fortsatt negativ test i dag tidlig og IKM blir i morgen så ser ikke så bra ut denne gangen heller 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...