Gå til innhold

Ex on the beach ?! Dei har jo kun hatt ons??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke exer 🤔 dei har møtt hverandre på byen, og hatt sex.. 

er det en ex i 2018?

Anonymkode: 949ea...fbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør på dem da.... Hvordan i all verden skulle de hatt noe fast forhold? 

Anonymkode: 9981b...943

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hør på dem da.... Hvordan i all verden skulle de hatt noe fast forhold? 

Anonymkode: 9981b...943

Sant nok 😄😄

Anonymkode: 949ea...fbf

Skrevet

Tenkte det samme. Latterlige folk. Latterlig konsept. Likevel finner jeg det underholdende..

Anonymkode: b5592...a42

Skrevet

Hvem er Jørgen eksen til? 

Anonymkode: a262c...209

Skrevet

Eks betyr jo bare "tidligere" eller "ikke nåværende".. Så sånn sett går vel ons også under det, om en skal være pirkete.. Selv om jeg ville forventet folk fra tidligere forhold, ja.

Ser forøverig ikke på programmet.

Anonymkode: c17ab...f58

Skrevet

Tviler på at det er så enkelt å caste folk med ekte kjærester.

Anonymkode: cb3c6...8b5

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tenkte det samme. Latterlige folk. Latterlig konsept. Likevel finner jeg det underholdende..

Anonymkode: b5592...a42

Jeg forstår ikke hvordan kan finne dette programmet underholdene. Jeg har ikke sett mye, men leser overskrifter, og jeg tenker at disse menneskene må om noen år slite fryktelig fordi de var med. Utrolig at det produseres slike programmer når det har blitt et større fokus rundt dette med psykisk helse.

Anonymkode: cdc19...014

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan kan finne dette programmet underholdene. Jeg har ikke sett mye, men leser overskrifter, og jeg tenker at disse menneskene må om noen år slite fryktelig fordi de var med. Utrolig at det produseres slike programmer når det har blitt et større fokus rundt dette med psykisk helse.

Spot on!! 

Skrevet

Fordi det er voksne folk som er sugne på å komme på TV. Å suge en kuk eller to på veien, er ingen hindring. All PR er god PR 

Anonymkode: 42656...e9a

Skrevet

Er dette kremen av norsk ungdom frykter jeg for fremtiden.

Anonymkode: ad43a...1a6

Skrevet

Og har de meldt seg på i par? Eller sendt med cv, og produsentene har funnet matcher? 

Anonymkode: 2df1b...f91

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og har de meldt seg på i par? Eller sendt med cv, og produsentene har funnet matcher? 

Anonymkode: 2df1b...f91

Jeg tror de har meldt seg på og så levert en liste eller noe over ekser / ons osv. Mener jeg har hørt en bekjent ble oppringt med spørsmål om å delta fordi en eks var der. Personen valgte å ikke delta 

Anonymkode: fa64d...4f3

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror de har meldt seg på og så levert en liste eller noe over ekser / ons osv. Mener jeg har hørt en bekjent ble oppringt med spørsmål om å delta fordi en eks var der. Personen valgte å ikke delta 

Kan hende denne personen sa det bare for å tulle også. Men tviler man melder seg på som par for de blir jo paffe av de som dukker opp noen ganger 

Skrevet

Har ikke sett denne serien, men jeg trodde jo det var snakk om EKSER. Vil ikke kalle en ons for en ex....

Anonymkode: bfae4...7ac

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror faktisk ikke de vil slite i ettertid. De er rett og slett for dumme til å forstå hvordan de driter seg ut 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 04ed1...8cd

Skrevet
On 9/6/2018 at 11:11 AM, Anonym bruker said:

Hvem er Jørgen eksen til? 

Anonymkode: a262c...209

Malin og Marielle

Anonymkode: c123c...1c7

Skrevet
På 6.9.2018 den 13.54, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Se hele sesongen enn å bare lese overskriftene 😉 

Syns det er et bra program jeg .Underholdende. Likte den svenske utgaven godt. Der kom det inn flere ex kjærester. 

Anonymkode: 40e0b...2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...