Gå til innhold

En pus til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en nydelig kattunge på 3mnd. Nå fikk jeg tilbud om en kattunge til. Vurderer veldig. Vi bor på landet og de får det nydelig! Noe av tanken er tips fra veterinær om at om de er to har de mye selskap og fellesskap også når jeg er på jobb. Hva tenker dere kattedamer? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for det! Vi har flere, og vi merket stor forskjell på den første når nestemann kom i hus. Det var litt uvant for den i begynnelsen, men samtidig er han nå mye roligere og ikke så "etter" oss hele tiden. Akkurat nå har vi 5 stk, men noen er fosterkatter😄

Jeg har hatt katter stort sett hele livet, og sjelden har det kun vært en. Selvsagt finnes det en og annen særing som ikke vil trives med flere katter enn seg selv i et hus, men flesteparten vil sitte pris på det😊

Anonymkode: cae38...0d1

Skrevet

Jeg har 3 katter, og vurderer 1 til 😳 får liksom aldri nok ❤️ 

Alle mine trives i lag. Løper etter hverandre i hagen og klatrer i trer i lag. 

Anonymkode: d7f1b...b3c

Skrevet
1 time siden, oslofrk skrev:

Vi har en nydelig kattunge på 3mnd. Nå fikk jeg tilbud om en kattunge til. Vurderer veldig. Vi bor på landet og de får det nydelig! Noe av tanken er tips fra veterinær om at om de er to har de mye selskap og fellesskap også når jeg er på jobb. Hva tenker dere kattedamer? 

Jeg har erfaring motsatt. Det var greit når det bare var en men da jeg fikk to . De bare freste til hverandre. De ble slemmere og slemmere med hverandre. De sloss hele dagen. Hvor de skadet hverandre alvorlig. Tilslutt gikk det ikke lengre og jeg måtte gi vekk den ene.  

Skrevet

Jeg har også erfaring med motsatt. Endet med at jeg måtte gi vekk den jeg fikk sist for de tolererte overhode ikke hverandre.

Anonymkode: 29356...8fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...